جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
تیزر فيلم سينمايی «ماندوو» به کارگرداني «ابراهيم سعيدي» منتخب جشنواره‌های جهانی فیلم، برای نمایش در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در ایران منتشر شد.

به گزارش دیباچه، اکران «ماندوو» (خسته) MANDOO نخستین ساخته بلند سينمايی «ابراهيم سعيدي» با موضوع مهاجرت؛ بعد از حضوری موفق در عرصه بین‌المللی و کسب جوایز معتبر خارجی، از روز دوم اردیبهشت ماه جاری به زبان کُردی و با زیرنویس فارسی در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در سینماهای کشور آغاز شد و تیزر این فیلم، با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شد.

«ماندوو» این روزها در گروه سینماهای «هنر و تجربه» از جمله؛ سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کورش، خانه هنرمندان، پردیس سینمایی چارسو و موزه سینما در تهران و همچنین سالن سوره اصفهان، پردیس هویزه مشهد، سالن هنر و تجربه بابل و پردیس سینمایی گلستان در شیراز روی پرده می‌رود.

فيلم سينمايی «ماندوو» ساعت 17 دیروز سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه در سالن هنر و تجربه بابل به نمایش درآمد و در ساعت 19 روز جمعه 5 اردیبهشت نیز در پردیس هویزه مشهد و همچنین در ساعت 21 روز شنبه 9 اردیبهشت در خانه هنرمندان و موزه سینما در تهران در گروه سینماهای «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

در «ماندوو» تعدادی از بازیگران ایرانی و اقلیم کردستان از جمله؛ تيما اميري، روژان محمد جزا، شهاب (هاشم) فاضلي، اوستا خالد، صلاح‌الدين شيخ محمدي، عبدال شوکت عبدال، محمود گلي، خاتون غدير شمران، اسماعيل کريم، سوران ابراهيم، زمان حميد شفيق و زمن شفيق شمران به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عوامل فيلم سينمايي «ماندوو» عبارتند از:

کارگردان و تدوین: ابراهيم سعيدي، مدير فيلمبرداري: بايرام فضلی، فيلمنامه: ابراهيم سعيدي و حسين مرتضاييان آبکنار، صدابردار: حسين قورچيان، موسيقي: علي صمدپور، مونتاژ: ابراهيم سعيدی، طراحي صدا و صداگذاري: حسين قورچيان و ابراهيم سعيدی، ناظر فني صدا: عليرضا نکولعل، طراح صحنه: سيوان سعيديان، گريم: عليرضا جوادپور، طراح لباس: روناک رسولپور، عکاس: داود عباسي و کاوس آقايی، مجري طرح و مدير توليد: فرزين کريم، مدير داخلي: شيخ محمد رضا، منشي صحنه: گلکو پرهيزکار، دستيار اول کارگردان و برنامه‌‌ريز: اميد راستبين، دستياران کارگردان: سوران ابراهيم و اسماعيل کريم، فيلمبرداري پشت صحنه: کاوس آقايی و مشاور رسانه‌ای: منصور جهاني و منوچهر جهاني.

تعداد بازدید : 0

دانلود

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار