شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ : ۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
علی اهرابی نیا در گفتگو با دیباچه خبر داد:
برنامه «هنگام پرواز» کاری از معاونت فرهنگی اجتماعی بنیاد مستضعفان و با مشارکت گروه اجتماعی شبکه سه سیما به مناسبت دهه فجر از امشب روی آنتن شبکه سه می رود.

«علی اهرابی نیا» تهیه کننده برنامه «هنگام پرواز» در تشریح جزئیات این برنامه به خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان در منطقه قلعه گنج واقع در جنوبی ترین نقطه شهرستان کرمان، برنامه های فرهنگی و اقتصادی را به منظور محرومیت زدایی از این منطقه تولید و اجرا می کند که از جمله این برنامه ها، برنامه مناسبتی بود که در ماه مبارک رمضان قبلی تولید و در 25 قسمت از شبکه استانی کرمان پخش شد. پس از این تجربه، معاونت فرهنگی بنیاد تصمیم به تولید برنامه ویژه دهه فجر گرفتند و این برنامه تولید شد.

اولین قسمت برنامه «هنگام پرواز» روی آنتن شبکه سه/ اجرای تیتراژ برنامه با صدای مجید اخشابی

وی درباره منطقه محروم قلعه گنج بیان کرد: قلعه گنج، منطقه پایلوت اقتصاد مقاومتی است و بنیاد مستضعفان روی بعد فرهنگی و اقتصادی آن فعالیت می کند که ما اجرای بخش فرهنگی آن را عهده دار شدیم.

اهرابی نیا در مورد برنامه «هنگام پرواز» توضیح داد: این برنامه، برنامه مناسبتی دهه فجر شبکه سه سیماست که بر اساس سازوکار مراسم جشن اجرا می شود که با هدف آشنایی بینندگان داخل و خارج کشور با اتفاقات فرهنگی و هنری قلعه گنج تهیه و تولید شده است و همچنین از میان برنامه های اقتصادی نیز در خلال برنامه بهره می بریم.

هدف «هنگام پرواز» پوشش تصویری توانمندی های مردم قلعه گنج است

وی اظهار کرد: در این برنامه سعی داریم توانمندی های مردم منطقه قلعه گنج را پوشش تصویری دهیم تا اقدامات فرهنگی و اقتصادی آنها دیده شود چراکه این منطقه از نظر مساحت، بزرگترین شهرستان در ایران به حساب می آید که نیازمندی های متفاوتی دارد و این منطقه حتی از امکانات فرهنگی حداقل نیز برخوردار نیست اما مردم آن برای دریافت این امکانات مستعد هستند.

تهیه کننده برنامه «هنگام پرواز» با بیان اینکه اجرای برنامه بر عهده شاهین جمشیدی و سودابه آقاجانیان است، گفت: حضور شاهین جمشیدی، مجری جوان تلویزیون در این برنامه برای ما ویژه و برای مردم خوشایند است.

مجید اخشابی و سیروس کهوری نژاد مهمانان شب اول برنامه

وی در مورد مهمانان برنامه شب اول بیان کرد: مهمانان برنامه شب اول برنامه «هنگام پرواز» مجید اخشابی و سیروس کهوری نژاد هستند. همچنین مهمانان محلی و بومی در کنار اجرای موسیقی و نمایش محلی خواهیم داشت.

وی درباره تیتراژ این برنامه نیز اظهار کرد: تیتراژ برنامه توسط مجید اخشابی اجرا شده است که عنوان برنامه نیز برگرفته از همین قطعه موسیقی است.

برنامه «هنگام پرواز» برای ماه رمضان هم تولید می شود

اهرابی نیا از دیگر اهداف این برنامه را جذب توریست برای قلعه گنج برشمرد و افزود: این برنامه را به منظور آشنایی مردم با منطقه قلعه گنج در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهیم داد تا به جذب توریست منطقه کمکی کرده باشیم.

به گزارش دیباچه، برنامه «هنگام پرواز» کاری از معاونت فرهنگی اجتماعی بنیاد مستضعفان و با مشارکت گروه اجتماعی شبکه سه سیما به مناسبت دهه فجر از امشب 12 بهمن ماه از ساعت 19:30 روی آنتن شبکه سه می رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار