سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ : ۱۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
کاظم ملایی در گفتگو با دیباچه:
کارگردان فیلم «کوپال» درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: امیدوارم مخاطبین جشنواره از زبان و لحن «کوپال» خوششان بیاید چون لحن این فیلم با دیگر فیلم های تفاوت بسیاری دارد.

کاظم ملایی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «کوپال» که یکی از فیلم های مهم حاضر در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به حساب می آید در گفتگو با خبرنگار سینمایی دیباچه درباره این فیلم گفت: روز گذشته مرحله میکس نهایی «کوپال» به پایان رسید و شب گذشته نیز اصلاح رنگ نهایی این فیلم انجام شد و نسخه DCP فیلم فردا چهارشنبه 29 دی ماه تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

امیدوارم مخاطب از لحن «کوپال» راضی باشد/ نسخه DCP فردا تحویل دفتر جشنواره میشود

ملایی درباره این فیلم توضیح داد: پیش از ساخت «کوپال» فیلمنامه دیگری را مد نظر داشتم و پس از دو سال و با وجود لوکیشن های متعدد و بازیگران زیاد موفق به ساخت آن فیلم نشدم و به همین علت به سراغ قصه ای رفتم که خلاقیت بیشتری در آن وجود داشته باشد.

وی افزود: در «کوپال» خودم را به یک قهرمان محدود کردم ولی باز هم تهیه کنندگان از فیلمنامه استقبال نکردند و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا تهیه و تولید فیلم را خودم بر عهده بگیرم و پیش تولید فیلم را در سبزوار پیش بردم تا اینکه پس از 8 ماه پیش تولید فیلم جلوی دوربین رفت و اواخر تابستان امسال آماده نمایش شد.

این کارگردان جوان ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه در بین بیش از 80 فیلم متقاضی برای جشنواره فیلم فجر «کوپال» به عنوان نماینده گروه هنر و تجربه در جشنواره فجر پذیرفته شد.

ملایی خاطرنشان کرد: با وضع موجود در سینمای کشور و وجود فیلم های پربازیگر خیلی به انتخاب فیلم در جشنواره فیلم فجر خوشبین نبودم اما امیدوارم که کار خوب دوستانم در «کوپال» مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان درباره ویژگی فیلم سینمایی «کوپال» تاکید کرد: امیدوارم مخاطبین جشنواره از زبان و لحن «کوپال» خوششان بیاید چون لحن این فیلم با دیگر فیلم های تفاوت بسیاری دارد.

بنابراین گزارش، «کوپال» اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی محسوب می‌شود که سابقاً در عرصه فیلم کوتاه آثاری چون «لطفا از خط قرمز فاصله بگیرید»، «منها» و «دیلیت» را کارگردانی کرده است.
«کوپال» روایتگر قصه‌ یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که روز آخر سال با یک چالش جدی در زندگی‌اش مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام، حسین شمس آبادی، وهان سلیم زاده، مجتبی علیزاده، حسین غایبی و به ایفای نقش پرداختهاند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲