جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
مدیر جشنواره موسیقی فجر درپی ناهماهنگی به‌وجود آمده در ورود مخاطبان به کنسرت ژیوان گاسپاریان، گفت: امیدواریم مخاطبان و مردم ما را عفو کنند.

به گزارش دیباچه، حمیدرضا نوربخش توضیح داد: به‌دلیل شرایطی که وجود داشت و نبودن جا در تالار وحدت برای برگزاری اجرای کنسل‌شده گاسپاریان و به فروش نرفتن تمام بلیت‌های اجرای این هنرمند، به این نتیجه رسیدیم که همه مخاطبان دو اجرای ژیوان گاسپاریان در تالار وحدت و برج میلاد، به برج میلاد بیایند، زیرا این سالن ظرفیت زیادی دارد.

او اظهار کرد: در این مدت کم، فرصت پس دادن بلیت‌های اجرای تالار وحدت به مخاطبان وجود نداشت.

عذرخواهی مدیر جشنواره موسیقی فجر از مردم

نوربخش در پاسخ به این پرسش که با توجه به این‌که فرصت برگشت دادن بلیت‌ها وجود نداشت، چرا مسئولان بخش کنترل بلیت به مخاطبان گفتند، مبلغ بلیت‌ها به حساب‌شان واریز شده است؟ گفت: این موضوع به‌دلیل اطلاع نداشتن افراد هماهنگ‌کننده بلیت‌ها بوده است؛ در واقع، پول بلیت‌ها به خریداران برگرداننده نشده است، اما کسانی که بلیت تالار وحدت را تهیه‌ کردند، توانستند به داخل سالن بیایند و طبق آمار ما، یک نفر هم بیرون سالن نماند.

مدیر سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی چند روز مانده به شروع این دوره از جشنواره، تاکید کرد: زمانی که این برنامه‌ریزی‌ها در زمان محدود اتفاق می‌افتد، حق بدهید که ابتکار عمل و سرعت عمل گرفته شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا امکان انتقال اجراهای دو روز اول که کنسل شدند، به شکل برنامه‌ریزی‌شده اولیه به روزهای دیگر وجود داشت؟ گفت: خیر؛ به‌دلیل این‌که تالار وحدت بلافاصله پس از اختتامیه جشنواره موسیقی، در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار می‌گیرد، این امکان برای ما وجود نداشت و ما ترجیح می‌دادیم، اختتامیه در همان روز (اول بهمن‌ماه) برگزار شود.

نوربخش درباره اظهارات برخی گروه‌ها درباره پذیرفته نشدن درخواست‌شان برای اجرا در این جشنواره نیز بیان کرد: نباید این‌طور تلقی کنیم که با اجرای همه گروه‌های درخواست‌کننده موافقت شود، در هر فستیوالی که در دنیا برگزار می‌شود ممکن است به‌دلیل سیاست‌های آن فستیوال، با برگزاری هر اجرایی موافقت نشود. این موضوع نباید منشأ گله و طلبکاری باشد. رد برخی درخواست‌ها بی‌دلیل نیست، ما ظرفیت‌هایی داریم که آن‌ها را می‌سنجیم و طبق آن عمل می‌کنیم.

او همچنین درباره اضافه شدن دو اجرا به اجراهای محمد علیزاده در بخش پاپ جشنواره پس از تغییر جدول، گفت: با توجه درخواست و استقبال مخاطبان از برخی اجراها، اگر فضایی وجود داشته باشد، باید بتوان از آن فضا استفاده کرد. اجرای علیزاده هم به نظر می‌آمد با استقبال زیادی روبه‌رو شود و به همین دلیل، خواستیم از فضایی که در برج میلاد وجود دارد، برای این کار استفاده شود.

ابتدا قرار بود این دوره از جشنواره موسیقی فجر به ریاست حمیدرضا نوربخش ۲۲ تا ۱ بهمن‌ماه برگزار شود، اما به علت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این رویداد با دو روز تاخیر و تغییراتی در جدول اجرا برگزار می‌شود.

در بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر، یکی از دو اجرای ژیوان گاسپاریان - دودوک‌نواز کشور ارمنستان - در ۲۳ دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی تالار وحدت پس از اعلام سه روز عزای عمومی، از جدول حذف شد تا این هنرمند فقط ۲۴ دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد روی صحنه برود.

روابط عمومی سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر پیش از این اعلام کرده بود، افرادی که بلیت‌ اجرای گاسپاریان در تالار وحدت را تهیه کرده‌اند با ارائه همان بلیت می‌توانند به تماشای اجرای او در برج میلاد بروند؛ اما، برخی از افرادی که بلیت اجرای این هنرمند را برای تالار وحدت خریده بودند، در سرمای محوطه مرکز همایش‌های برج میلاد سرگردان بودند و اجازه ورود نداشتند. سرانجام یکی از پرسنل بخش کنترل بلیت در پاسخ به مخاطبانی که بلیت تالار وحدت را داشتند گفت: مبلغ بلیت‌ها به حساب شما برگردانده شده و برای دیدن این اجرا می‌توانید به‌صورت آنلاین بلیت تهیه کنید.

یکی دیگر از پرسنل این بخش در پاسخ به این سوال که پرسید چه تضمینی وجود دارد مبلغ بلیت‌ها به حساب خریداران برگشت داده شده باشد، گفت: سایت فروش بلیت ما، یک سایت معتبر است. گویا شما در جریان چیزی نیستید!

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار