شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
دیباچه گزارش میدهد
4 فیلم سینمایی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر جز آثار مهم و به نوعی پدیده های این دوره از جشنواره هستند.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، با اعلام 28 فیلم سینمایی بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از چند فیلم سینمایی اول به عنوان پدیده های این دوره از جشنواره یاد میشود.

آشنایی با پدیده های فجر سی و پنجم/ از «انزوا» تا یک فیلم ترُکی

«انزوا» عنوان اولین ساخته بلند سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی محسوب میشود که تهیه کنندگی آن را پیمان جعفری بر عهده دارد. فیلمی که شنیده میشود نظر هیات انتخاب را به خود جلب کرده و پیش بینی میشود تا این فیلم پدیده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد. در این فیلم بازیگرانی از جمله امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و با معرفی لعیا عباس میرزایی، همایون ارشادی، سیامک صفری، علی استادی، مهران رجبی، امید روحانی، وحید نفر و نادر فلاح نیز دیگر بازیگران مرد این فیلم سینمایی پربازیگر را تشکیل میدهند.

دیگر فیلم این جدول «ویلایی ها» نام دارد که اولین ساخته منیره قیدی محسوب میشود. فیلمی که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است. اثری که یکی از پدیده های امسال خواهد بود و تهیه کنندگی آن را سعید ملکان بر عهده دارد. در «ویلایی ها» طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی و صابر ابر به ایفای نقش پرداخته اند، همچنین بازیگران کودک این فیلم امیرعلی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری هستند.

در میان این اسامی یک کارگردان ناشناخته تبریزی نیز حضور دارد. اصغر یوسفی نژاد نام فیلمسازی تبریزی است که امسال با فیلم سینمایی «اِو» (خانه) در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. فیلمی که در سکوت کامل خبری در تبریز ساخته شده است و نظر هیات انتخاب را به خود جلب کرده است. این فیلم به زبان آذری ساخته شده و با زیرنویس فارسی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

«تابستان داغ» نیز یکی از اسامی این جدول است. فیلمی که کارگردانی آن را ابراهیم ایرج زاد بر عهده دارد و در آن بازیگرانی از جمله على مصفا، پریناز ایزدیار، مینا ساداتى، یسنا میرطهماسب و صابر ابر در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

طبق اطلاعات خبرنگار دیباچه، اسامی فوق جز آثار مهم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هستند که شنیده شده با رای حداکثری هیات انتخاب وارد جشنواره شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار