شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۱۹۱
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
در گفتگو با دیباچه عنوان شد:
سید محمد هاشمی اصل تهیه کننده پر سابقه تلویزیون از حواشی به وجود آمده درباره سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» و اختلاف هایش با حجت قاسم زاده اصل می گوید.

سید محمد هاشمی اصل که در گذشته نه چندان دور تهیه کننده برنامه های زنده تلویزیون بود و حال در عرصه تهیه سریال حضور فعال دارد و آثاری چون «آوای باران» و«مسیر انحرافی» را کارگردانی کرده است؛ مدتی قبل قرار بود تهیه کننده سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» باشد که از همکاری با این پروژه انصراف داد.

این تهیه کننده پر سابقه تلویزیون درباره دلایل انصرافش به خبرنگار سینمایی پایگاه خبری دیباچه گفت: دلیل انصرافم از این پروژه فقط اختلاف سلیقه ای بود که میان من و حجت قاسم زاده اصل کارگردان این سریال وجود داشت و هیچ دلیل دیگری برای این عدم همکاری وجود ندارد و هر آنچه غیر از این گفته شود حاشیه سازی محض است!

سید محمد هاشمی اصل: قاسم زاده دیالوگ نویس ماهری است/بازیگران تلویزیون از هوچی گری دست بردارند

هاشمی اصل، در توضیحات بیشتر گفت: تنها یک روز تهیه کننده این پروژه بودم و در روز اول پروژه از تهیه کنندگی آن انصراف دادم.

این تهیه کننده در ادامه گفت: به عنوان تهیه کننده تشخیص دادم که برخی از سکانس های سریال را اول فیلمبرداری کنیم؛ به این دلیل که در ابتدای تولید، پول و سرمایه بیشتری در اختیار تهیه کننده و گروه تولید هست و بخشهای مربوط به گذشته از سکانس های پرهزینه پروژه بودند؛ که آقای قاسم زاده نپذیرفتند و من نیز از ادامه همکاری انصراف دادم.

وی در توضیحات بیشتر گفت: همچنان با ایشان دوست هستم و احترام زیادی برایشان قائلم زیرا معتقدم نویسنده و دیالوگ نویس بسیار خوبی هستند؛ البته درباه شیوه کارگردانی ایشان نظری ندارم چون فرصت همکاری دست نداده است.

این تهیه کننده با تأکید براینکه هیچ مشکل مالی با عوامل نداشته است گفت: این درست نیست که عده ای درباره تلویزیون حاشیه سازی می کنند و با هوچی گری می خواهند نام تلویزیون را خراب کنند.

وی ادامه داد: تلویزیون تا به حال پول هیچ کس را نخورده است و اینکه برخی بازیگران در رسانه های دیگر جو سازی می کنند و سعی می کنند تلویزیون را در نظر مخاطبان بد جلوه دهند بی اخلاقی صرف و نمک نشناسی است زیرا خاستگاه همین اشخاص تلویزیون بوده و اگر تلویزیون نبود آنها نه شناخته می شدند نه به سینما راه پیدا می کردند!

هاشمی گفت: به هیچ وجه اهل حاشیه نیستم و از آنجاییکه از هجده سالگی در تلویزیون بوده ام آنجا را خانه خود می دانم.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون در پایان، درباره فعالیت های اخیرش گفت: سریال «مرد» را به کارگردانی علیرضا بذرافشان در نوبت تولید دارم و منتظرم ایشان سریال «بی نمک» را به پایان برساند تا پیش تولید آن را آغاز کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار