جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
کاوه سماک باشی در گفتگو با دیباچه:
بازیگر فیلم سینمایی «اشنوگل» گفت: فقط به این فکر میکنم که «اشنوگل» به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و فیلم دیده شود

کاوه سماک باشی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که چندی پیش در فیلم سینمایی »اشنوگل» به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی با موضوع شهدای غواص به ایفای نقش پرداخته در گفتگو با خبرنگار سینمایی دیباچه درباره فعالیت های خود گفت: فکر میکنم زمان این رسیده که با قبول نکردن هر پیشنهادی در تلویزیون در هر فیلم یا سریالی حضور پیدا نکنم. من برای در یکسال و نیم اخیر 40 کیلو لاغر شدم و همین باعث شد که پیشنهادها در سینما به من بیشتر شود. اینکه در تلویزیون کمتر کار کردم دلیلش کمبود پیشنهاد نیست بلکه نخواستم در هر نقش و در هر سریالی بازی کنم.

فقط به دیده شدن «اشنوگل» فکر میکنم/ سال آینده برای من سالی سینمایی تلویزیونی با انتخاب های خوب خواهد بود
سماک باشی درباره حضورش در فیلم سینمایی «اشنوگل» گفت: فیلم سینمایی «اشنوگل» به طور مستقیم به فضای دفاع مقدس میپردازد و بنظرم کار بسیار خوبی شده و من تعصب زیادی روی این کار دارم چرا که همه عوامل بخاطر شهدای غواص وضو گرفته سر صحنه رفت و آمد میکردند و مطمئنا کاری که دلی ساخته شود بر دل مینشیند و شک ندارم که شهدای غواص هم پشت فیلم خواهند بود.

وی درباره نقش خود در این فیلم خاطرنشان کرد: نقش من در فیلم نقش یونس فرمانده گردان غواصی است که سه روز مانده به عملیات مفقود میشود و طی این مدت به او تهمت همکاری با نیروهای بعثی و منافقین را میزنند که بعد ماجرا روشن میشود.

بازیگر فیلم سینمایی «چشمان سیاه» درباره همکاری خود با فیلم «اشنوگل» گفت: حضور در کنار یک گروه خوب همه سختی ها را تلطیف میدهد چون عوامل همه به حرمت خون شهدا کار میکردند و تمام وجودمان را برای اینکار گذاشتیم اما باری که برای ایفای این نقش روی دوش من و عوامل فیلم بود که واقعا جای شوخی نیست و باید با تمام وجود مایه گذاشت.

سماک باشی درباره حضور «اشنوگل» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: اگر فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کند قطعا نقش من در «اشنوگل» دیده خواهد شد چون نقش پررنگی است اما من فقط به این فکر میکنم که «اشنوگل» به بخش مسابقه راه پیدا کند و فیلم دیده شود و خدا میداند که هنگامی که در این فیلم بازی میکردم به اتفاقات بعد از آن و نقش خودم فکر نمیکردم و در حال حاضر هم فقط به دیده شدن فیلم فکر میکنم.

این بازیگر درباره سال آینده کاری خود گفت: هدفم این است که هم سینما را داشته باشم و هم تلویزیون را که البته کار جدیدی که میخواهم در آن به ایفای نقش بپردازم یک کار تلویزیونی خوب است. سال آینده برای من سالی سینمایی تلویزیونی همراه با چاشنی انتخاب های خوب خواهد بود.


کاوه سماک باشی متولد 1359 در تهران است و شروع بازیگری او در سینما با فیلم سینمایی «چشمان سیاه» به کارگردانی مرحوم ایرج قادری بوده است. او به طور متواری از سالهای 84 تا 86 در چندین فیلم سینمایی نظیر «محکومین بهشت»، «منفی هجده» و «آن مرد آمد» به ایفای نقش پرداخته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲