چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
علیرضا برازنده در گفتگو با دیباچه:
مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» گفت: این در زمینه قصه، فیلمنامه، کارگردانی و بازی ها حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان هم اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و به زودی ساخت موسیقی آن نیز آغاز خواهد شد.

تدوین فیلم توسط محمدرضا مویینی و هدی مویینی در حال انجام است و محمود موسوی نژاد کار صداگذاری آن را انجام می دهد تا برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

«بیست و یک روز بعد» حرف هایی برای گفتن دارد/ تنوع در فیلمبرداری یک فیلم اولی
«بیست و یک روز بعد» تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

علیرضا برازنده، مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» درخصوص علت همکاری در این پروژه بیان داشت: پس از خواندن فیلمنامه و صحبت هایی که با آقای خردمندان داشتم متوجه شدم این فیلم به واسطه فیلمنامه درجه یک و تجربه های قبلی کارگردان می تواند کاری موفق باشد. فضاهایی که برایم تعریف می کردند و دید خاصی که به کار داشتند، بسیار مورد علاقه ام بود.

وی درباره ویژگی های این کار سینمایی از نظر فیلمبرداری گفت: به نظرم ویژگی کار برای فیلمبرداری فضاهای بسیار متنوع و متفاوت فیلم است. ما تقریبا در این فیلم چهل لوکیشن مجزا داشتیم و هر دو سه روز در یک لوکیشن کار می کردیم. این فضاها بیرونی، داخلی، شب، روز و زمان های متفاوت دارد و سکانس ها از تنوع ساختار برخوردارند. درکل از نظر بصری با کاری جذاب روبرو هستیم.

برازنده در پرسش یه این پاسخ که پیش بینی اش از واکنش منتقدان و مخاطبان نسبت به فیلم چیست، اظهار داشت: در وهله اول دوست دارم خود فیلم دیده شود. به نظرم تا خود فیلم دیده نشود و مورد علاقه مردم و منتقدان نباشد، موارد فنی آن هم دیده نخواهد نشد. وقتی فیلمی خوب و استاندارد باشد و قصه و مضمون جذاب و ساختار خوبی داشته باشد، موارد فنی هم آن دیده می شود. فکر می کنم فیلم «بیست و یک روز بعد» کاری خوب خواهد شد و مخاطب خودش را خواهد داشت و در زمینه قصه، فیلمنامه، کارگردانی و بازی ها حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده است و ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی در آن نقش آفرینی می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار