سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۰۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
کنسرت بنیامین بهادری شب گذشته در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي دیباچه ؛اولین کنسرت زمستانی خواننده پاپ كشورمان بنیامین بهادری در تهران شامگاه یکشنبه 5 دی ماه با تم هندی كه وعده آن از قبل به هواداران داده شده بود و پس از اكران فيلم سينمايي سلام بمبئي و فروش قابل توجه آن در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی در يك شب باراني و مه آلود با همت شركت آواي باران به مديريت منوچهر حسني برگزار شد.


كنسرت بنيامين همراه با عشاق تهراني


اين كنسرت كه با نام پري زاد در بين حضار شناخته مي شد با استقبال خوبي از سوي سنين مختلف مواجه شد.

بازار سلفي گرفتن طبق روال ديگر كنسرت ها پيش از شروع برنامه داغ بود پس از يك تاخير كوتاه، نوازنده ها درحاليكه مورد تشويق حضار قرار گرفته بودند به روي صحنه آمند.

پس از آن بنيامين با ظاهري كاملا متفاوت از گذشته و با سبك وسياقي هندي همراه با آهنگ"يه بار ديگه اشتباه كن"برنامه خود را آغاز كرد،البته اين تفاوت در ظاهر و نوع پوشش وي معمولا در همه كنسرت هايش مشاهده مي شود.

كنسرت بنيامين همراه با عشاق تهراني


او در ادامه به سلام و احوالپرسي با حاضران پرداخت و آنها را عشاق تهرانی خطاب كرد و در ادامه خواست تا هر کسی که عشقی در زندگیش دارد وهنوز هم به او فكر مي كند آهنگ بعدی را با فرض این که دفعه اول است که می شنود با وي همراهی کند و پس از این مقدمه جالب و كوتاه قطعه عاشق شدم را اجرا کرد.

از این زمان به بعد برخلاف گذشته كه بنيامين در بين قطعات بيشتر به صحبت كردن با هوادارانش مي پرداخت بدون هيچ وقفه و سخني آهنگ های "کجای دنیای؟!"، "بی اعتنا"، "مدار"، "تلپاتی" و "لیلی در پاییز" را پي در پي خواند.

پس از این قطعات نوازنده ها شروع به تک نوازی کردند تا برای لحظاتی بهادری نفسي تازه كند و برنامه را ادامه دهد.

سپس نوبت به قطعه خاطره برانگیز و معروف "دنیا دیگه مثل تو نداره" رسید كه در اين ميان فریاد و تشویق حاضران و همراهی آن ها بيشتر از هميشه به گوش مي رسيد.

كنسرت بنيامين همراه با عشاق تهراني


بهادری پس از این قطعه به سراغ" شناسنامه " رفت و از همه درخواست کرد تا این آهنگ را با روشن کردن یک نور براي كسي كه عاشقانه دوستش دارند كه اين از نكاتي است كه هميشه در خلال برنامه هاي او وجود دارد.

بعد از اجرای بخشی از آهنگ "عاشق شدم" خطاب به حاضران پرسید: تا اینجای کار چه طور بود؟

در ادامه بعد از این سوال و تشویق حاضران بازهم بنیامین برای مدتی کنار رفت و علیرضا میرآقا رهبر اركستر به نواختن پرکاشن پرداخت.سپس با گرفتن نورها بهادری وارد شد و پس از شروع نورپردازی ویژه ای که بیش از نیمی از سالن را پوشش می داد قطعه "آهای تو" را اجرا کرد.

آهنگ "تظاهر" كه بخشي از آن انگلیسی است اثر بعدی بود که با همراهی استیو خوانده شد و پس از آن همزمان با پخش کلیپی از مرحوم"ناصر عبداللهی" بر روي مانيتور بنیامین شروع به خواندن قطعه "منو ببخش" کرد كه احساسات تماشاگران را برانگيخت، وی بعد از آن و اجرای آهنگ "جادوگر گیسو"، آهنگ "هفته عشق" را شروع کرد.

همزمان با این آهنگ تصاویری از مرحوم "نیما وارسته" نیز به نمایش درآمد و با پایان آن، بهادری وارسته را بهترین تنظیم کننده ای خواند که تا امروز همچنان همان قدر قوی در ذهن و دل همه ما حضور دارد، وی پس از این حضار را به تشویقی چند دقیقه ای برای او دعوت کرد و لابه لای دست ها این تشویق را با یاد ناصر عبداللهی ادامه داد و خواست كه به مانند صداي باران فقط صداي دست ها در سالن طنين انداز شود.

پس از آن اعضای گروه که شامل علی موسوی نوازنده کیبورد، آرش احمدی نوازنده گیتار، محمد موجرلو نوازنده گیتار آکوستیک و تنظیم کننده آلبوم 94، کیوان فرشید نیا و استیو اوانسیان نوازنده درامز اعضاي بنيامين موزيك بودند به حضار معرفي شدند، بعد از تشکر از همه عوامل برگزاری این کنسرت گفت اگر كه حال شما و انرژيتان خوب باشد چندين قطعه ديگر را هم اجرا خواهيم كرد وبلافاصله به سراغ اجرای قطعه "آدم آهنی" رفت.

"عشق داغ من" هم آهنگ دیگری بود که بلافاصله پس از ترک مذکور اجرا شد و بعد هم قطعات "عشق احساسه" و " صدای قلب تو" با همراهی ادامه دار علاقه مندان و حاضران خوانده شد.

در دقایق پایانی بنیامین روبه حاضران از انرژی که انگار كمرنگ شده بود گفت و با صدای تشویق آن ها آهنگ "آهای تو" را خواند، بعد هم با اجرای دوباره "تلپاتی" كنسرت را به اميد ديدار همگي به پايان رساند.

لازم به ذكر است كه قرار بود در اين كنسرت ملاني آوانسيان نيز كه در روزهاي گذشته در تمرينات اين گروه شركت داشته در اين اجرا حضور داشته باشد كه اين اتفاق نيفتاد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار