جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۶۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
گفتگوی جنجالی با«احمد امینی»
احمد امینی و تهیه کننده ی این مجموعه طی نامه ای رسمی به مدیران شبکه سه از این پروژه انصراف دادند.
سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی«احمد امینی» و تهیه کنندگی«آرمان زرین کوب» می باشد که این شب ها از شبکه سوم سیما درحال پخش است، اما امروز ناگهان خبر انصراف کارگردان از ادامه تولد و پخش این مجموعه منتشر شد که به همین بهانه خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه با «احمد امینی» مصاحبه ای جنجالی انجام داده است که درادامه می خوانیم.

آقایان درمسند قدرتند و به کسی پاسخگو نیستند/ ممیزی سریال اصلاح نشود انصراف می دهم

«احمد امینی» درباره علت این انصراف گفت: بنده و تهیه کننده ی این مجموعه طی نامه ای رسمی به مدیران شبکه سه از این پروژه انصراف دادیم و ظاهرا سازندگان اصلی این سریال مدیران شبکه سه هستند نه ما، متاسفانه از مدت ها قبل دخالت های عجیب و شدید برخی مسئولان شبکه دراین پروژه به حدی رسید که ما بارها تذکر دادیم که این کارها را نکنند چون به مجموعه لطمه می زند، هرچند انگار برخی از مدیران درمسند قدرت هستند و به کسی پاسخگو نمی باشند.

کارگردان«ماه و پلنگ» درادامه گفت: کار به جایی رسیده بود که گاهی در دکوپاژ و نور صحنه و جزئیات فنی دیگر هم دخالت می شد ولی تا به امروز ما سکوت کرده بودیم، البته شروع لطمه به این سریال از جایی آغاز شد که ناگهان ازما تحویل هفته ای پنج قسمت را خواستار شدند و ما برخلاف میل خود مجبور شدیم در دو گروه تصویربرداری را انجام دهیم تا سرعت کار بالا برود.

«احمد امینی» درباره ی علت این ممیزی های گسترده افزود، متاسفانه مدیران پخش آنقدری به ما ممیزی اعمال کردند که ازآن می توان یک کتاب مثنوی نوشت، برای مثال در سکانسی دکتر به مریض توصیه میکند که درس بخواند، یا در سکانسی دیگر«ملکا» از «کتایون» سوال میکند این سال ها کجا بودی و جواب می دهد که در فرانسه و بیشتر انگلیس، و برای نمونه این دو مورد از حذفیات ما است. او درپایان افزود، وقتی فیلمنامه ای توسط شورای تخصصی تلویزیون و حتی قوه قضاییه تصویب شده است دیگر این اقدامات چه معنایی دارد؟ و به همین خاطر بنده شرط کرده ام که قسمت شب گذشته که دچار ممیزی های فراوان شده امشب دوباره و به طور کامل پخش شود وگرنه بنده دیگر انصراف خواهم داد و این با مسئولان شبکه است و معذرت خواهی مسئولان این اتفاق از ما کافی نیست، باید از مردم عذرخواهی کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
1
2
با سلام همين بهتر كه اين سريال بي معني و بي محتوا كه فقط وقت مردم از بين ميبره قطع بشه حيف پول بيت المالي كه در راه اين سريالهاي مسخره هزينه ميشه
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
1
1
خوب پس شد مزخرف در مزخرف در مزخرف
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
1
0
از مزخرف ترين سريال هاي آبكي بود كه اين سال ها در حال پخش است. واقعا براي كارگردان، نويسنده ي كارنابلد و عوامل ديگر آن متاسفم كه احساس مي كنند با چند ثانيه حذف سريال، تخصص نداشته شان به هدر رفته است. مشكل كار نبود اين چند ثانيه نيست، بلكه محتواي سناريوي احمقانه ي آن است.. جايي كه ملكا در مواجهه ي دوباره با كتايون، انگار آلزايمر گرفته و كل جريانات پرونده قبلي را از ياد برده است و تا از دست دادن شوهرش حتي ذره اي به خيانت وي شك نبده است. يا ماجراي احمقانه ي ارسال گل و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار