پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۲۶۴
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
گزارش دیباچه از رونمایی از مواد تبلیغاتی «سلام بمبئی»
نشست خبری فیلم «سلام بمبئی» در حالی برگزار شد که عوامل این فیلم بلیط 300 هزارتومانی را برای مراسم اکران افتتاحیه این فیلم در نظر گرفته اند
به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، نشست خبری و رونمایی از تیزر و پوستر فیلم سینمایی «سلام بمبئی» تازه‌ترین ساخته قربان محمدپور صبح امروز سه‌شنبه 2 آذر در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. نشستی که نه محمدرضا گلزار و نه بنیامین بهادری که هر دو از سوی عوامل به این مراسم دعوت شده بودند در آن حاضر نشدند. 

300 هزار تومان برای یک مراسم افتتاحیه از جنس بالیوود! بدون گلزار و بنیامین

جواد نوروزبیگی در ابتدای این مراسم که قرار بود با حضور محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری بازیگران این پروژه سینمایی برگزار شود، گفت: محمدرضا گلزار قرار بود در مراسم رونمایی از پوستر این فیلم سینمایی حضور پیدا کند اما به دلیل ترافیک ناشی از بارش برف نتوانست خود را به این مراسم رساند. به بنیامین بهادری نیز از قبل اطلاع داده بودیم و امیدوار بودیم که در این مراسم حضور داشته باشد و به این فیلم اهمیت دهد، البته وی یک خواننده است و نمی توان از او چنین توقعی داشت.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سلام بمبئی در ابتدای این مراسم گفت: قربان محمدپور فیلم نامه را در بهمن 94 به من داد و مطالعه کردم و از زمان خواندن فیلم نامه تا کلید زدن کار حدود 10 ماه طول کشید.

تهیه‌کننده فیلم سلام بمبئی درباره فروش بلیطهای این فیلم سینمایی اظهار کرد: از شب گذشته دوشنبه اول آذرماه پیش فروش بلیطهای فیلم سینمایی سلام بمبئی آغاز شده است که خوشبختانه فروش آن از ساعات اولیه آغاز پیش فروش بسیار چشمگیر بوده است.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که قیمت‌های بلیت اکران خصوصی برای مردم 300 هزار تومان است، بیان کرد: بلیت ما بر اساس مصوبه به فروش می‌رسد، اما هر فیلمی مراسمی دارد و مراسم فیلم ما در سالن برج میلاد است و حدود بیست نفر از عوامل از هند می‌آیند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری فیلم سینمایی سلام بمبئی به صورت صددرصد توسط ایران انجام شده اما اکران این فیلم به صورت مشترک اکران خواهد شد. اکران این فیلم سینمایی احتمالا تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و در عید نوروز 96 هم چندین سالن خواهیم داشت.

تهیه‌کننده فیلم سلام بمبئی درباره به تعویق افتادن اکران فیلم سینمایی سلام بمبئی تصریح کرد: ما علاقه‌مند بودیم که این فیلم سینمایی در عید سعید فطر شروع به اکران کند اما شورای صنفی نمایش با این موضوع موافقت نکرد تا اینکه به ماه محرم و صفر نزدیک شدیم؛ ما تصمیم گرفتیم که اکران فیلم را به احترام این ماه عزیز به تعویق بیندازیم و اکران‌ آن را بعد از ماه صفر آغاز کنیم. 

نوروز بیگی در خصوص پخش تبلیغات فیلم در شبکه های ماهواره‌ای گفت: ما تمایل نداریم که تیزر فیلم را به شبکه ماهواره‌ای بدهیم اما اگر خودشان پخش کنند به ما مربوط نمی‌شود، به صدا و سیما تیزر هایمان را ارائه دادیم تا ببینیم که چه قدر تیزر به این فیلم تخصیص خواهند داد.

وی درباره هزینه‌های ساخت این فیلم سینمایی اعلام کرد: معمولا عدد هزینه‌های ساخت یک فیلم را اعلام نمی‌کنند اما در این باره چون فیلم سینمایی سلام بمبئی خارج از کشور تولید شده است هزینه‌های ساخت آن حدود 4 برابر فیلمهای سینمایی دیگر است.

تهیه‌کننده فیلم سلام بمبئی تصریح کرد: این فیلم سینمایی درخواستی برای افزایش قیمت بلیط های سینمایی نداده است ولی اگر تغییراتی در قیمت بلیط های سینما اعمال شود قیمت بلیطهای این فیلم سینمایی نیز افزایش خواهد یافت. این فیلم سینمایی با فاصله یک هفته در کشور ایران اکران خواهد شد اما درباره هند چون کپی غیرمجاز فیلمها پس از یک روز از آغاز اکران آنها در هند توزیع می‌شود اکران این فیلم سینمایی در هند با وقفه بیشتری آغاز خواهد شد. امیدوارم فیلم سینمایی سلام بمبئی با فروش خوب باعث دلگرمی سینماگران شود و سینما را از وضعیت رکود خارج کند؛ من تهیه‌کننده‌ای هستم که در سال چندین فیلم می‌سازم اما به علت کمبود بودجه این تولیدات کم شده است.

قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی در این مراسم گفت: به فکر این هستیم که در مراسم افتتاحیه خواننده هندیمان اجرای زنده داشته باشد. من آرزو دارم که فیلم سلام بمبئی 3 برابر رکورد فروش حال حاضر سینمای ایران یعنی حدود 45 میلیارد تومان بفروشد. البته این آرزوی من است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر اطمینان دارید که فیلم سینمایی سلام بمبئی پرفروش خواهد بود بیان کرد: بسیاری از فیلمهای پرفروش سینمای ایران مانند خروس جنگی نوشته من است. فیلم سلام بمبئی با توجه به داشتن چهره‌های بسیار هندی و ایرانی قابلیت فروش میلیاردی دارد. نسخه ایران و هند فیلم سلام بمبئی به یک اندازه بوده و تایم آن حدود 104 دقیقه خواهد بود و برخلاف فیلمهای هندی دیگر در آن رقص و آواز نخواهیم داشت.

کارگردان فیلم سلام بمبئی در پایان گفت: فیلم سلام بمبئی بیشتر نزدیک به فرهنگ ایرانی است چرا که داستان‌ آن را خود نوشته‌ام. برخی فیلمها به خاطر ایرانی بودن در سینماهای جهان به نمایش در نمی‌آیند اما فیلم سلام بمبئی به خاطر اینکه تولید مشترک ایران و هند است در بسیاری از کشورها فرصت اکران پیدا کرده است. نمی‌دانم این فیلم چقدر در هند مورد استقبال قرار خواهد گرفت چون در آن رقص و آواز نداریم.

امید کشتی‌آرا  سرمایه‌گذار فیلم سینمایی«سلام بمبئی»، عنوان کرد: ما بیشترین تعداد سالن‌ها را در اختیار داریم و مدت زمان نمایش این فیلم هم با سایر فیلم‌ها بنابر شرایطی که برایش پیش می‌آید و در زمان جشنواره‌ها نیز قرار می‌گیرد، از 10 هفته تقریباً به 15 هفته می‌رسد. ساخت این فیلم از یکسال پیش شروع شد و مدت زمان قبل از تولید آن کمی طولانی شد. این پروژه که تعریف شده بود خیلی تعریف اقتصادی نداشت و جذابیت‌های دیگر آن اولین نکته برای ما در ساخت این اثر سینمایی بود. این فیلم گشایش‌های زیادی را برای صنعت سینما خواهد داشت که امیدواریم این تولید آخرین گام ما در این عرصه نباشد.

به گزارش دیباچه، در حالی این نشست برگزار شد که دو بازیگر اصلی و چهره فیلم در ان حضور پیدا نکردند و سازندگان این فیلم اغلب سخنان این نشست را در گفتگوهای اخیر خود با رسانه ها اعلام کرده اند بنابراین نکته جدیدی باقی نمیماند حال باید دید برگزاری این نشست چه نتیجه برای عوامل این فیلم داشته است!

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲