جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۱۲۲
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
گزارش دیباچه از نمای پنهان عکس‌های میکاپی برخی بازیگران
حضور برخی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشوردر حوزه میکاپ و مدلینگ و انتشارتصاویر آن در صفحات اجتماعی آن ها، درفضای مجازی و برخی رسانه ها خبرساز شد که پیرو آن برخی رسانه ها به نقد این اتفاق پرداختند.

به گزارش رادیو و تلویزیون دیباچه، اخیرا حضور برخی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشوردر حوزه میکاپ و مدلینگ و انتشارتصاویر آن در صفحات اجتماعی آن ها، درفضای مجازی و برخی رسانه ها خبرساز شد و یکی از سایت های سینمایی با اشاره به فعالیت این دسته ازبازیگران درعین تاکید بر عدم قضاوت دراین زمینه به حضور برخی ازاین هنرمندان در سریال های سیما و بازی در نقش های بعضا ارزشی اشاره وآن را نوعی فرهنگ دیکته شده به مخاطبان دانسته و به نقد این موضوع پرداختند.

پیرو این موضوع، خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اقدام به تهیه مصاحبه با هنرمندان معرفی شده دراین خبر اقدام نمود که نهایتا دو نفر از این بازیگران دراین زمینه پاسخگوی سوالات بودند.

فرشادجو:اگر باز میکاپ کنم پول میگیرم!/عبدالمجید:حرفه من میکاپ یا مدلینگ نیست

اگر باز میکاپ کنم حتما پول میگیرم!


«شبنم فرشادجو»، بازیگر آثاری چون مجموعه ی درحاشیه و هم چنین فیلم های سینمایی مثل گذرموقت و آخرین بارکی سحررودیدی، یکی از بازیگران عنوان شده دراین گزارش بود که درمصاحبه با دیباچه گفت: من برای فعالیت دراین حوزه هیچ گونه دستمزدی دریافت نکرده ام و نوع اقدامی که داشته ام هم با موازین قانونی و قواعد سینما و تلویزیون تعارضی ندارد. او در ادامه افزود که این دست فعالیت ها تناقضی با حرفه ی بازیگری ام ندارد و ممکن است بازهم این تجربه را داشته باشم و البته این بار قطعا پول خواهم گرفت.

فقط یک تجربه بود نه رویه

«شهرزاد عبدالمجید» از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران که درآثاری مثل ضیافت، عصرپاییزی، معما و درپناه تونقش آفرینی داشته است با توجه به حضور دراین گزارش به خبرنگار دیباچه گفت: برخی از خبرنگاران دراین زمینه کم لطفی میکنند، اگر هم عکسی بوده است برای تبلیغ میکاپ نبوده چون حرفه ی من میکاپ یا مدلینگ نیست و اصلا من مناسب چنین حرفه ای نیستم، پیرو همین اتفاق من عکسی را در صفحه اجتماعی خودم منتشر کردم که درتوضیح آن حضورم در عرصه مدلینگ و میکاپ را تکذیب کردم هرچند دراین موضوع توهین هایی هم به من صرت گرفت. 

او در ادامه اظهارداشت، برای مدلینگ پولی دریافت نکرده ام و همین مورد اخیر هم درچهارچوب قوانین تلویزیون و سینما بوده است زیرا صرفا زیبا سازی در تضاد با قوانین نیست و ما چون تبلیغات نداریم و تعداد زیادی در کشور بازیگر داریم برای ارتباط با مخاطبان و هم چنین یادآوری به دیگر همکاران جهت همکاری نیاز به این قبیل فعالیت ها داریم. این بازیگر سینما درپایان افزود، البته من نفی نمی کنم که برخی از همکارانم درسینما به منظور امرار معاش و تامین مالی درحوزه ی مذکور فعال هستند که این لزوما ایرادی ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار