شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۰۰۸
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۱۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
نگاهی به برنامه ی تلویزیونی «چشم شب روشن»
پس از چند سال وقفه، بازگشت «محمد صالح علا» به اجرای تلویزونی اتفاق خوبی است که در شب های بی سروصدای پائیزی رسانه ی ملی رقم خورده است.

فعلا چشم بینندگان جان روشن نیست

به گزارش رادیو و تلویزیون دیباچه، برنامه "چشم شب روشن" با اجرای محمد صالح علا عنوان برنامه ای است که به صورت شبانه و در دوبخش از شبکه چهارم سیما پخش می شود.

صالح علاء بازیگر، شاعر، نویسنده و مجری باسابقه ی سینما و تلویزیون است که پس اجرا در رادیو، چند سال پیش برنامه ی "دو قدم مانده به صبح" را اجرا نمود که با ارائه ی شکل و شمایلی جدید در برنامه سازی و هم چنین قالبی نو در اجرا توانست پس از مدتی مخاطبان بسیاری را با خود همراه سازد. "دو قدم مانده به صبح" به این شکل بود که صالح علاء به عنوان مجری اصلی و مدیر اجرا، برنامه را آغاز و میکروفون را به مجری کارشناسان برنامه که در دوبخش حضور داشتند واگذار می کرد و البته در حین گفتگوی آنها نیز گاها به بحث ورود می کرد. بجز شکل جدید به عنوان یک برنامه ی گفتگو محور و هم چنین میان برنامه های موضوعی و جذاب، نحوه و لحن اجرای صالح علاء نقطه قوت اصلی برنامه بود به شکلی که به مرور مجری این برنامه به عنوان برندی در این زمینه شناخته شد.

البته برخی مجری کارشناسان بخش های برنامه از جمله فریدون جیرانی و گفتگوهای سینمایی او با هنرمندان این عرصه نیز در دیده شدن هرچه بیشتر این برنامه تاثیرگذار بود و درواقع استارت برنامه هفت و اجرای فریدون جیرانی در آن ازاین برنامه زده شد.

چشم شب روشن می شود؟

پس از گذشت چند سال از پایان برنامه موفق"دوقدم مانده به صبح"، اخیرا و پس از حضور دوباره "پورحسین" در شبکه چهار، برنامه جدید با عنوان"چشم شب روشن" با اجرای صالح علاء و نزدیک به قالب برنامه ی قبلی آغاز شد که علی رغم برخی پیش بینی ها تاکنون این برنامه آن طور که باید دیده نشده است. هرچند برای دیده و شناخته شدن همچین برنامه ای نیاز به گذشت زمان بیشتری است، اما عدم اطلاع رسانی و تبیلغ مناسب درباره این برنامه نیز یکی از دلایل کمتر دیده شدن آن است.

هرچند نوآوری هایی نسبت به برنامه گذشته ایجاد شده اما نیاز به بازنگری دوباره ای در میان برنامه ها و برنامه های تولیدی است و شاید حضور برخی مجری کارشناسان جذاب تر دربخش های گفتگو بتواند به شناخته شدن و روی دیل قرار گرفتن هرچه بیشتر این برنامه کمک کند، اتفاقی که می تواند به مرور زمان رقم بخورد تا چشم بینندگان جان به شب روشن شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار