شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: پرهام عليزاده خواننده آهنگ های « طلسم ، دونه برف  ودلتنگم » قرار است به عنوان خواننده گروه نوباز در تاریخ 20 و21 شهریورماه در تالار وحدت به روی صحنه برود.

2


پرهام علیزاده با اشاره به حضور خود در گروه نو باز به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: با یاشار درفشه آشنا شدم .به پیشنهاد او از یک سال و نیم گذشته تصمیم گرفتیم که پروژه ای را شروع کنیم.  ابتدا تصمیم گرفتیم آلبومی را آماده کنیم به همین دلیل  برخی از قطعات خاطره ساز را مجددا تنظیم کردیم .

وی افزود: سپس به پیشنهاد یاشار درفشه قرار شد در کار پدرام درخشانی حضور داشته باشم . این اتفاق خوبی برای من بود، امیدوارم  این کنسرت با استقبال روبه رو شود ونتیجه خوبی داشته باشد.

علیزاده  با اشاره به فعالیت های خود توضیح داد: زیر نظر استادانی چون علی اکبر سخاوتی (فرم های عربی) شاپور رحیمی و عامری فر موسیقی را آموختم. سبک های راک ،بلوز ،جاز  و فرم های هندی را با خود آموزها و ویدیو ها آموزش دیدم واجراهایی هم در این سبک ها داشتم.

وی افزود: از سال 83 با سبک پاپ شروع کرد م و سال 84  با آیدین نظمی وعباس لطیفی نخستین ترک خود به نام «زیارتگاه» را منتشر کردم ، این قطعه در آن زمان از رادیو پخش می شد .بعد از انتشار نخستین آهنگم  آلبومی را آماده کردم که به دلیل مشکلاتی هرگز هم منتشر نشد .

این خواننده در ادامه خاطر نشان کرد: این آلبوم حدود 9 ترک داشت که هنوز هم چند قطعه از آن ضبط نشده است.  در حقیقت آلبوم آزمون، خطا وتجربه ای برای من بود.

وی در پایان  در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سبک پاپ به سنتی برای شما سخت نیست گفت: تقریبا همه سبک ها را تجربه کرده ام  فارغ از ژانر حسی ست که قرار است در اجرا داشته باشم وبتوانم ارائه کنم ؛مثل معماری می ماند ؛فضایی که ایجاد می کنیم باید تاثیر گذار و مثبت باشد این چیزی است که جواب می دهد و تکراری نیست . از این دید ژانر معنا پیدا نمی کند چون روی شنونده تاثیر می گذارد وحال او را خوب می کندو به او لذت می دهد .

پرهام عليزاده از سال 83 به طور رسمي فعاليت حرفه ای خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده است .اين خواننده جوان پس از فعاليت هاي مختلف  در سال هاي گذشته قرار است 20 و 21 شهريور ماه  در تالار وحدت تهران پذيراي علاقه مندان و هنردوستان باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار