پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ : ۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
ششمین برنامه «سلفی» با حضور سروش صحت در شبکه «آیو»
دیباچه: نویسنده و بازیگری که طرفدار  تراکتور، پرسپولیس، استقلال و سپاهان است.

به گزارش دیباچه، سروش صحت کارگردان و نویسنده سریال های طنز تلویزیون  ، مهمان ششمین قسمت از برنامه ˝سلفی˝ بود که از شبکه اینترنتی ˝آیو˝ پخش می‌شود.

صحت در بخشی از این برنامه درباره اینکه بیشتر خودش را فردی موفق می داند یا معتقد است آدم موفقی است  به علی میرمیرانی گفت: من خیلی خوشحالم. برای آنکه خیلی خیلی راضی هستم. بیشتر از آنچه را که حق یا لیاقتم بوده را به دست آورده ام.

او پس از به زبان آوردن جملات بالا از سوی علی میرمیرانی مجری «سلفی» مورد سوال قرار گرفت که در شرایطی که بسیاری از آدم ها می گویند حقم خورده شده و آنقدر که باید به دست نیاورده ام وقتی کسی می گوید بیش از حقم به من داده شده است جای تعجب دارد. چرا چنین حسی داری؟ گفت:  من آدم تنبلی هستم که خیلی هم دنبال اهدافم نرفته ام و نمیروم. پس برای چنین آدمی بیشتر از استحقام بهش رسیده ام. توانایی ذهنی خودم را هم می­شناسم که چقدر ضعیفم. فکر کنم که شانس بهم کمک کرده است.

دیباچه-سروش صحت


سروش صحت علاقه مندی جالبی هم در مورد بازی فوتبال دارد. او در برنامه سلفی از این علاقه مندی عجیب هم حرف می زند: بعضی ها می­گویند چرا کریستیانو رونالدو اینقدر قیافه میگیرد؟ من فکر میکنم که حقش هست که قیاقه بگیرد. اگر اون قیافه نگیرد کی باید بگیرد؟ مسی هم حقش همین است. من مسی را بیشتر دوست دارم ولی رونالدو را هم خیلی دوست دارم. خیلی بده که آدم باید یا طرفدار بارسلون باشه یا رئال مادرید. ولی من طرفدار بارسلون و رئال هستم. من یک طرفدار دیوانه در فوتبال نیستم من کلمه طرفداری را خرابش می­کنم. من سپاهانی ام ولی پرسپولیسی و تراکتوری و استقلالی هم هستم. هرکدام این تیم ها به دلیل بازیکن یا چیزی دوست دارم.

در ادامه سلفی علی میمیرانی به طرح سوالات فانتزی­اش ادامه داد و به سروش صحت گفت اگر قرار باشد یک مهمانی جمع و جوری بگیری و سه نفر را مهمان کنی (حتی شکسپیر را) آن سه نفر چه کسانی بودند؟ صحت در پاسخ به این سوال گفت: من خیلی دوست داشتم که سعدی را ببینم و صدایش را می شنیدم. لباس پوشیدن آقای آل احمد را خیلی دوست داشتم و دوست داشتم صدایشان را بشنوم. مولوی و حافظ و عطار هم همینطور لطفا خیام رو هم اضافه کنید. خیلی دلم می­خواست که آنها را هم ببینم.

برنامه "سلفی" هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه اینترنتی "آیو" پخش می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند. "سلفی" برنامه‌ای گفتگو محور است که به موضوعات روز فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌پردازد.
برچسب ها: دیباچه ، سروش صحت ، سلفی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳