سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: افشین سنگ‌چاپ گفت:قصه «لیسانسه‌ها» دارای فضایی کاملاً رئال است و در فضایی جدی طنازی و کمدی نیز در کار دیده می‌شود که از این رو نسبت به سایر آثار سروش صحت اثری متفاوت به نظر می‌آید

افشین سنگ‌چاپ بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: به تازگی کار در چند اثر را به پایان رسانده‌ام و چند روز پیش تست گریمی برای نقشی در مجموعه «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت روی من انجام شد و در نهایت با صحبت‌هایی که داشتیم حضورم در این سریال به قطعیت رسید.

دیباچه - افشین سنگ‌چاپ

سنگ‌چاپ خاطرنشان کرد: از هفته دیگر جلوی دوربین سروش صحت حاضر خواهم شد و نقشی که دارم جعفر نام دارد که پدر یکی از خانواده‌هایی است که در این مجموعه حضور دارند.

وی درباره فضا و قصه این مجموعه اظهار داشت: قصه «لیسانسه‌ها» دارای فضایی کاملاً رئال است و در فضایی جدی طنازی و کمدی نیز در کار دیده می‌شود که از این رو نسبت به سایر آثار سروش صحت اثری متفاوت به نظر می‌آید که امیدوارم در زمان پخش نیز مثل سایر آثار سروش صحت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه باشد.

سنگ‌چاپ در ادامه از دلیل حضورش در «لیسانسه‌ها» گفت و اظهار داشت: متن و گروه خوبی که در ساخت این سریال همکاری دارند از دلایل حضور من در «لیسانسه‌ها» است ولی حضور رضا جودی به عنوان تهیه‌کننده در ساخت این مجموعه اصلی‌ترین دلیل حضور من است چرا که تقریباً در همه آثار جودی حضور داشته‌ام و وی نقش استاد من را دارد. از طرفی سروش صحت هیچگاه اثر ضعیف یا متوسطی نداشته و همیشه آثار خوبی را به تلویزیون ارائه داده است.

این بازیگر در ادامه درباره کم‌ کاری‌اش در تلویزیون گفت: کم کاری اتفاقی است که در بین بازیگران عمومی شده و با توجه به اینکه تولیدات به حداقل رسیده است کم کاری اتفاقی طبیعی است. از طرفی شرایط و گرفتاری‌هایی دارم که دست به دست هم داده‌اند تا این کم کاری‌ها بیشتر باشد. البته پر کاری دلیلی بر موفقیت نیست، من لازم می‌دانستم که مدتی به خود و زندگی‌ام بپردازم، شغلی که ما داریم برای ما فرصتی برای رسیدگی به مسائل خانوادگی نمی‌گذارد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پیامک از دیار باقی» اظهار داشت: وقتی اقتصاد دچار رکود می‌شود اولین فشار به هنر وارد می‌شود و وضعیت اقتصادی نیز مطمئناً در تولیدات تأثیر خواهد داشت. از طرفی نسل جدیدی وارد عرصه هنر و بازیگری شده‌اند و نقش‌ها نیز عوض شده‌اند. من نیز تا حدی به اندازه کافی نقش منفی بازی کرده‌ام و تصمیم گرفتم که کمی از تکرار در آیم.

وی افزود: ممکن است با تغییر نسل دیگر مخاطب ما را نپذیرد و همه این مسائل دست به دست هم دهند تا بازیگرانی مثل من کم کار شوند. بازیگران زیادی را می‌توان نام برد که در دهه‌های گذشته در آثار بسیاری حضور داشتند و در حال حاضر حضورشان بسیار کم رنگ شده است.

سنگ‌چاپ خاطرنشان کرد: به دلایلی کارهایی که در شهرستان انجام می‌شوند را نمی‌پذیرم و حتی در یک فیلم سینمایی نیز یک نقش اصلی به من پیشنهاد شد که چون تصویربرداری در شمال کشور بود این پیشنهاد را رد کردم و این در حالی است که تا امروز بازی در نقش اصلی یک اثر سینمایی به من پیشنهاد نشده بود.

این بازیگر در پایان گفت: در مجموعه تلویزیونی «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» مسئولیت انتخاب بازیگر با من بود و خودم نیز در چند اپیزود ایفای نقش کردم. همچنین در فیلم «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت بازی کرده‌ام و همکاری دیگری نیز در فیلم «تنهایی» با داوود بیدل داشتم که از شبکه رسانه خانگی پخش یا در بخش سینمای هنر و تجربه اکران خواهد شد. در فیلم «تنهایی» نقش دستیار کارگردان و برنامه‌ریز را داشتم.

گفتنی است افشین سنگ‌چاپ در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «صاحبدلان»، «عملیات 125» و «ستاره‌های سربی» و فیلم‌های سینمایی «حوالی اتوبان»، «مینی‌بوس» و «جیب‌بر خیابان جنوبی» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار