سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: آمنه بهرامی گفت: لانتوری داستان زندگی من نیست. این داستان، داستان زندگی من نیست و هیچ ربطی به من ندارد.

 

به گزارش دیباچه به نقل از فارس، آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی که خبر شکایت وی از عوامل لانتوری روز گذشته در رسانه ها با واکنش هایی همراه بود در گفتگو با یکی از رسانه‌ها به نکات جالبی اشاره کرد.دیباچه-آمنه بهرامی

آمنه بهرامی با انتقاد از رخشان بنی اعتماد او را یکی از پشت صحنه های اتفاقات مربوط به خودش می داند و گفت: لانتوری داستان زندگی من نیست. این داستان، داستان زندگی من نیست و هیچ ربطی به من ندارد. داستان زندگی دو فرد تبهکار و یک خبرنگار است، با وجود این، آلمانی‌ها به من گفتند داستان زندگی تو سوخته. اسیدپاشی در دنیا زیاد است، اما من اولین کسی بودم که در دنیا حکم قصاص را برای اسیدپاشی گرفتم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همین خانم بنی‌اعتماد که خودش را پشت درمیشیان پنهان کرده، معصومه عطایی را به خانه من آورد و او نمی‌توانست یک کلام حرف بزند. رخشان بنی‌اعتماد هم پشت این قضیه است. این خانم می‌خواست در سال ٩١ از زندگی من فیلم بسازد و خانم توکلی وکیلشان را پیش من فرستادند و من هم گفتم پول پیش می‌گیرم و آنها گفتند پول پیش نداریم و ماجرا تمام شد. حالا درمیشیان را جلو انداخته‌اند.

در برنامه ماه‌عسل آمدم به بقیه قربانی ها کمک کنم، دیدم با یک مشت آدم بی‌عرضه و بی‌دست‌وپا طرفم. به یکی از قربانیان اسیدپاشی زنگ زدم، دیدم افسردگی گرفته، خیلی از آنها قرص اعصاب می‌خورند. من خودم در حال افتادن به ته دره هستم و می‌توانم خودم را نجات دهم، به آدم‌های بی‌عرضه و بی‌دست‌وپا کمک نمی‌کنم. داستان لانتوری داستان بخشش من است. من بزرگ‌ترین کاری که برای قربانیان اسیدپاشی کردم، گرفتن بخشش بود.

 

زمان احمدی نژاد پول پنج عملم را دولت داد و اما مبلغ یک عملم را دولت جدید نمی دهد

آمنه بهرامی در ادامه گفت: کتاب من در سال 2010 جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه فرانکفورت شد و من زندگی‌ام را گذراندم. ولی الان فروش کتابم به صفر رسیده. در زمان دکتر احمدی‌نژاد هزینه پنج عملم داده شد، اما هزینه یک عمل مانده که دولت جدید پرداخت نکرده. من حالا ٣٥٠ ‌میلیون بدهی دارم. مدارک این قرض‌ها هم موجود است. در زمان دکتر احمدی نژاد پول پنج عملم را دولت داد. هزینه یک عمل مانده که دولت جدید پرداخت نکرده.

دکتر احمدی‌نژاد حرف خوبی به من زد ، گفت آمنه وقتی در ماه‌عسل صحبت می‌کردی، خانمم تو را به من نشان داد و گفت ببین چقدر خوب حرف می‌زند. احمدی‌نژاد به من گفت آمنه، موضوع اسیدپاشی زیاد است، اما من تو را به خاطر قدرت و شخصیتت صدا کردم.

 

*بنی اعتماد: هرگز به خانه آمنه بهرامی نرفته ام

پس از انتشار گفته‌های خانم آمنه بهرامی رخشان بنی اعتماد نسبت به این مطلب واکنش نشان داد و  آن را سوء تفاهمی عجیب دانست و گفت:

« هرگز به خانه خانم آمنه بهرامی نرفته ام و فقط یک بار ایشان را در جمعی و جایی که به خاطر ندارم کجا و چه زمانی بود ملاقات کردم و برخورد شجاعانه و پیگیر ایشان را با شقاوت بی رحمانه ای که براو رفته بود ستودم .

هرگز تصمیم به ساخت فیلمی در باره موضوع اسید پاشی نداشته ام وطبیعتا به هیچ یک از قربانیان این ظلم مسلم ،از جمله خانم بهرامی پیشنهاد فیلمی بر اساس زندگی شان نداده ام .

هرگز در زندگی وکیل شخصی نداشته ام و کسی به اسم خانم توکلیان را که اشاره شده از طرف من به ایشان پیشنهاد ساخت فیلم را داده ، نمی شناسم .

هرگز با آقای رضا درمیشیان همکاری حرفه ای نداشته ام که به اتفاق ایشان به دیدار خانم بهرامی رفته باشم .

دلیل این که در مصاحبه ایشان اسم من با این آدرس های معجول ! به میان آمده را نمی فهمم و قاطعانه پیگیر روشن شدن زمینه های بوجود آمدن این سوئ تفاهم ! مسلم خواهم بود.

رخشان بنی اعتماد/ شهریورماه 1395»
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲