چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۵۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: مراسم رونمایی از آلبوم گریه تعطیه 5 شهریور ماه با حضور جمعی ازاهالی موسیقی و تلویزیون در فضای باشکوه کاخ نیاوران برگزار شد.



به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه پیش از شروع این مراسم جمعیت انبوهی دم در درب ورودی  کاخ نیاوران تجمع کرده بودند .در گوشه ای از فضای با شکوه کاخ چند ردیف صندلی چیده شده بود .

3

با ورود مهمانان آیاتی از قرآن کریم خوانده شد .سپس دو مجری که از یکی از انها عادل قمبری ( از خوانندگان آلبوم گریه تعطیله ) اجرای این مراسم را بر عهده داشتند .

در ابتدای مراسم دکتر همتی مدیرموسسه فلق به روی صحنه آمد وطی سخنانی گفت: امروز آمده ایم تولید آلبوم گریه تعطیله را با حضور شما برگزار کنیم .از دکتر رئوف ، مهدی کریمی مدیر صنایع گلها ومولف کتاب های طب سنتی ،دکتر رمضانی ،وبسایط ریتمنو و در نهایت از پروفسور پارسا کاشف داروی سرطان تشکر وقدر دانی می کنم .

در ادامه عادل قنبری دکلمه ای از شعر مادر را با موزیک برای حضار اجرا کرد وگفت: یکی از آهنگ های آلبوم را با همراهی ایمان سیاهپوشان فی بداهه خوانده ام .سپس از ایمان سیاه پوشان دعوت کرد که به روی صحنه بیاید.

4

این خواننده پس از معرفی خود به حضار گفت: 8 سال بود که ممنوع کار بودم ،این سالها را با مشقت سپری کردم تا بالاخره توانستم آلبوم گریه تعطیله را پخش کنم ؛البته زمانی این آلبوم را به شرکت هنر پارسیان سپرده بودم ولی متاسفانه درسراسر کشور به درستی پخش نکردند.

وی افزود: تا آنکه شرکت هنر نمای پارسیان خیلی خوب مسئولیت پخش آلبوم را بر عهده گرفت.در این آلبوم 5 الی 6 ترک میکس ومستر شده است. بهروز جعفری را به عنوان خالق ترک گریه تعطیل است معرفی می کنم که زحمات بسیاری را متحمل شدند.

8

سیاهپوشان در ادامه درگذشت استاد داود رشیدی را  تسلیت گفت.

در ادامه مراسم سیاه پوشان آهنگ های با تو رو ابرهام ،گریه تعطیله ،حس ، جدایی ،دن ودنه را با شور وهیجان برای حضار اجرا کرد.

ایمان سیاهپوشان اجرای آهنگ دون ودنه را با ساز نی انبان شروع کرد .این آهنگ در حالی اجرا شد که دو عضو گروه این خواننده با نواختن ساز نی انبان از میان جمعیت عبور کردند تا خود را به صحنه برسانند ویک عضو با حرکات موزون به سوی آنها آمد. این سه تن با پیوستن به ایمان سیاه پوشان شور وشعف وصف ناپذیری را با اجرای آهنگ بندری دون ودنه به حضار منتقل کردند به این تر تیب این مراسم به پایان رسید.

یوسف تیموری ،آتش تقی پور ،سعید شهروز ،آرش میر اسماعیلی ،کیا جبری ،راستین وقاری ،رامین بهاری ،سیامک اشعریون از جمله مهمانانی بودند که در مراسم حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار