سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۵۱۷۵
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
در گفتگو با دیباچه عنوان شد؛
پوراندخت مهیمن گفت: نقشی با مشخصه‌های مادرانه و زنانه همراه با مسائل حسی بسیاری در مجموعه تلویزیونی «ملکا» دارم.

دیباچه-پوراندخت مهیمن

پوراندخت مهیمن بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در مجموعه تلویزیونی «ملکا» به تازگی ایفای نقش کرده‌ام که مدتی است کارم در این مجموعه به پایان رسیده و تنها یک سکانس مربوط به بیمارستان مانده که طی روزهای آینده برای اتمام کار دوباره جلوی دوربین خواهم رفت.

مهیمن خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم خیلی درباره نقشی که داشتم توضیح دهم و بهتر است که مردم نقش را ببینند و خودشان نظر دهند اما در این سریال در نقش همسر کاراکتر داریوش ارجمند و مادر علی شادمان ظاهر شده‌ام که اتفاقات و مسائل حسی بسیاری برای او رخ می‌دهد و یک نقش با مشخصه‌های مادرانه و زنانه بسیاری است.

وی افزود: این مجموعه به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب ساخته می‌شود و بازی در مجموعه «ملکا» دومین همکاری من با احمد امینی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود، خیلی دوست داشتم که دوباره این همکاری را تجربه کنم. با وجود اینکه «ملکا» دارای فیلمنامه بسیار خوب از سعید مطلبی بود اگر فیلمنامه را نیز نمی‌خواندم به خاطر حضور احمد امینی و گروه خوبی که در ساخت این سریال حضور داشتند نقش را به راحتی می‌پذیرفتم.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: احمد امینی من را برای این نقش انتخاب کرد و اصرار داشت که من مناسب این نقش هستم و امیدوارم مخاطبان بسیاری پاییز امسال با مجموعه تلویزیونی «ملکا» ارتباط برقرار کرده و از آن استقبال کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» خاطرنشان کرد: علی‌رغم بازی در این سریال دو فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرده‌ام که یکی از آنها «ناردون» است اما با این حال وضعیت را مناسب نمی‌دانم و شرایط بسیار بد است و بسیاری از بازیگران هم دوره من این روزها بیکار هستند.

مهیمن در ادامه از دیگر فعالیت‌هایش گفت: پیشنهادات بسیار کم شده اما به تازگی برای بازی در یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی آرش معیریان صحبت‌هایی انجام داده‌ام که به احتمال زیاد به زودی در این مجموعه تلویزیونی حضور خواهم داشت.

وی افزود: دلیل اینکه تولیدات کم شده و بازیگران بسیاری بیکار شده‌اند را نمی‌دانم اما در گذشته تلویزیون فعال‌تر بود و از مسئولان این درخواست را دارم که این شرایط را تغییر دهند. در گذشته وضعیت به گونه‌ای بود که همزمان در چندین سریال بازی می‌کردم و بسیاری از پیشنهادات را بر خلاف میلم رد می‌کردم اما الآن پیشنهادات بسیار کم شده و فکر نمی‌کنم تلویزیون با این شرایط تولید بتواند با شبکه‌های ماهواره‌ای دیگر رقابت کند.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: حتی برخی از معدود آثاری که ساخته می‌شوند نیز کیفیت چندانی ندارند و نمی‌توانند رضایت مخاطب را به خود جلب کنند. وضعیت تلویزیون از لحاظ کیفی بسیار بد است و امیدوارم هر چه زودتر شرایط تغییر کند و بسیاری از بازیگران که این روزها از بیکاری دچار افسردگی شده‌‌اند دوباره مشغول به کار شوند.

گفتنی است پوراندخت مهیمن در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «نرگس»، «مرگ تدریجی یک رویا» و «خداحافظ بچه» و فیلم‌های سینمایی «بچه‌های طلاق»، «سام و نرگس» و «نیش زنبور» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار