پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی به زودی کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه؛ سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی به زودی اوایل شهریورماه کلید خواهد خورد.

دیباچه_بهنام تشکر_بنفشه خواه

هنوز عوامل ساخت این مجموعه مشخص نشده‌اند اما طبق شنیده‌های خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه صحبت‌هایی با برخی بازیگران برای حضور در این سریال انجام شده که بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، رویا میرعلمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی از جمله این بازیگران هستند که به احتمال زیاد قرار است در این مجموعه حضور داشته باشند. گفتنی است صحبت‌هایی برای حضور خسرو دادگر به عنوان مدیر تصویربرداری این سریال و وحید مرادی به عنوان مدیر تولید پروژه انجام شده است.

«لیسانسه‌ها» مجموعه‌ای طنز است که به قلم سروش صحت و ایمان صفایی برای پخش از شبکه اول سیما به نگارش رسیده است و با وجود اینکه از شروع تصویربرداری این مجموعه در اوایل شهریورماه خبر داده شده ممکن است تصویربرداری آن به زمان دیگری موکول شود.

مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد همچنان در مرحله انتخاب بازیگر، انتخاب دیگر عوامل تولید و انتخاب لوکیشن به سر می‌برد و بازیگران مطرح دیگری نیز به مجموعه اضافه خواهند شد. گفتنی است لوکیشن اصلی این مجموعه در ساختمانی حوالی مرزداران است.

طبق گفته سروش صحت مجموعه «لیسانسه‌ها» داستان چهار جوان لیسانسه را که از طبقات مختلف جامعه هستند، روایت می‌کند. آن‌ها با هم دوست و رفیق هستند و در مسیر زندگی خود با مشکلات اجتماعی دست به گریبان می‌شوند که در این سریال برخی از این مشکلات آن‌ها در قالب طنز، نمایش داده خواهد شد.

بسیاری از مسائل مربوط به این سریال در حال حاضر توسط سازندگان آن در مرحله پیگیری است که در آینده اطلاعات تکمیلی‌تری از آن انتشار خواهد یافت.

گفتنی است سروش صحت پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی «چارخونه»، «پژمان» و «شمعدونی» را در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته است که مجموعه‌های طنز پرطرفداری به حساب می‌آیند که به صورت روتین پخش می‌شدند و در حال حاضر که تلویزیون فاقد مجموعه طنز است که به صورت روتین پخش شود «لیسانسه‌ها» می‌تواند این خلاء را در آینده پر کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳