سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۲۶۶۷
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه:سیامک اشعریون گفت: به تازگی بازی در سه مجموعه تلویزیونی را به پایان رسانده‌ام که امیدوارم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شوند.

سیامک اشعریون بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: به تازگی بازی در سه مجموعه تلویزیونی را به پایان رسانده‌ام. مجموعه‌های «چرخ فلک»، «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» و «آرام می‌گیریم» سه مجموعه‌ای هستند که در آنها حضور دارم.

1578_orig

اشعریون خاطرنشان کرد: در سریال اپیزودیک «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داوود بیدل با کاوه صباغ‌زاده و کیوان محمودنژاد همبازی هستم. در این مجموعه نقش یک مدیر ساختمان را ایفا کرده‌ام که مشکلاتی برایش پیش می‌آید و این مشکلات شکل‌دهنده قصه این اپیزود هستند.

وی افزود: در مجموعه «چرخ فلک» که آن هم اپیزودی است و این روزها در تلویزیون پخش می‌شود و شاهد هستیم که با استقبال خوبی همراه بوده نقش مدیر یک کافی شاپ را بر عهده دارم که قصد داریم آنجا را تخریب کنیم و در راستای این اتفاق مشکلاتی برای ما به وجود می‌آید که قصه مجموعه را شکل می‌دهند.

این بازیگر اظهار داشت: اپیزودی که در آن حضور داشتم «هستی» نام دارد و هنوز پخش نشده است. فکر می‌کنم هفته آینده نوبت به پخش این اپیزود برسد که امیدوارم مثل سایر قسمت‌های «چرخ فلک» با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «روزهای بد، به در» خاطرنشان کرد: در مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» که از نظر من اثری ارزشمند خواهد بود نقش مدیر یک مسکن معاملات ملکی را بر عهده دارم که مجید صالحی کارمند من است و به دلیل اختلافاتی که به وجود می‌آید وی را از مسکن اخراج می‌کنم و اتفاقات بسیاری در این مسکن رخ می‌دهد.

اشعریون در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی ساخته می‌شود و هنوز تصویربرداری آن ادامه دارد اما کار من در این مجموعه به تازگی به اتمام رسیده است. در این مجموعه‌ها ایفای نقش کرده‌ام و امیدوارم نظر مثبت مردم را به خود جلب کنند و مخاطبان بسیاری با این مجموعه‌ها ارتباط برقرار کنند.

این بازیگر افزود: اگر شبکه‌های ماهواره‌ای بگذارند مردم، ما را ببینند سریال‌های خوبی در حال ساخت و پخش است. البته مسئولان باید تمهیداتی بیندیشند تا آثار تلویزیونی بهتری ساخته شود و راهی جز کم کردن سانسورها نیست تا فیلمنامه‌نویس‌ها بتوانند آثار بهتری خلق کنند. وقتی سریالی ساخته می‌شود و با سانسورهایی که روی آن صورت می‌گیرد مخاطب چیزی از قصه سریال متوجه نمی‌شود و مجموعه مخاطب را سردرگم می‌کند طبیعی است که به سراغ آثار ضعیف ماهواره می‌رود تا حداقل شاهد اثری قابل فهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» را به کارگردانی بهمن گودرزی به پایان رسانده‌ام که در این فیلم سینمایی با بازیگرانی چون امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مسعودی، محمدرضا شریفی نیا، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، یزدان فتوحی، مجید شهریاری، اردشیر کاظمی، عباس محمدی، جواد زیتونی، فرج گل سفیدی و فاطمه شکری همبازی هستم. طبق شنیده‌هایم فکر می‌کنم «ثبت با سند برابر است» در شهریور ماه به اکران عمومی درآید.

گفتنی است سیامک اشعریون در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «آخرین بازی»، «هفت سنگ» و «کیمیا» و فیلم‌های سینمایی «آتش بس 2»، «کلاشینکف» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار