جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۰۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
برنامه سالن‌های خصوصی تئاتر تهران در هفته دوم مردادماه
دیباچه: در این هفته، تماشاخانه‌های خصوصی تهران میزبان نمایش‌های متفاوتی می‌شوند

به گزارش خبرنگار تئاتر دیباچه؛ این روزها تمام سالن‌های خصوصی تئاتر تهران، با اجراهایی متفاوت میزبان مخاطبان است. در این گزارش قصد داریم نمایش‌هایی که از روز یک‌شنبه سوم الی شنبه نهم مردادماه در سالن‌های خصوصی تئاتر تهران روی صحنه هستند را به شما معرفی کنیم.

دیباچه- تئاتر خصوصی

حسین کیانی به باران بازگشت

تماشاخانه باران در هفت روز پیش‌رو میزبان سه نمایش است.

از دوشنبه، ۲۸ تیرماه ساعت ۱۷، «شاه اوبو» نوشته احسان زیورعالم و طراحی و کارگردانی آناهیتا قرچه به تماشاخانه باران آمده است. این نمایش که به مدت ۶۰دقیقه اجرا می‌شود، کاری از گروه تئاتر «حاشیه بزرگراه» است و خشایار قرچه، ایمان اصفهانی، حسام افسری، فرزانه سلحشور و مصطفی ولی‌پور در آن بازی می‌کنند.این اثر نیز با بلیت ۲۰ هزار تومانی ارائه می‌شود.

اما از یک‌شنبه ۲۷ تیرماه، ساعت ۱۹ نمایش«آنتیگنه؟» در تماشاخانه باران اجراهای خود را آغاز کرده است. نمایشنامه «آنتیگنه؟» را حمیدرضا هدایتی بر اساس تریلوژی «افسانه‌های تبای» اثر سوفوکل نوشته است و خود اوکارگردانی آن را نیز بر عهده دارد. این نمایش تا روز پنج‌شنبه ۲۸ مردادماه روی صحنه این تماشاخانه باقی می‌ماند.حمید رضا بوسعدی، شفق خانی، ارشیا زرین، بابک قادری، بهداد قادری، مریم قربانیان، حمید رضا هدایتی و … در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش، ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است اما این اثر که در طرح تخفیف یکشنبه‌های باران شرکت کرده است، روز یک‌شنبه بلیت این نمایش را با ۴۰ درصد تخفیف وبا قیمت ۱۵هزار تومان ارائه می‌کند. البته تخفیف‌های دیگری نیز برای این اثر در نظر گرفته شده است؛ افرادی که در باشگاه تئاتر باران عضو شده باشند، می‌توانند بلیت «آنتیگنه؟» را با 60 درصد تخفیف و با قیمت 10 هزار تومان تهیه کنند همچنین افرادی که بلیت نمایش‌های «آدامس‌خوانی»، «بیگانه»، «افسانه ببر» و «در بارانداز» را خریداری کرده باشند، می‌توانند بلیت این اثر را با قیمت 17هزار و پانصد تومان تهیه کنند.

اما از امروز؛ یک‌شنبه، دهم مردادماه، ساعت 21 نمایش «همسایه آقا» اثر حسین کیانی، میزبان این سالن می‌شود و تا 22 شهریور در این سالن باقی می‌ماند. فریده سپاه‌منصور، علیرضا آرا، حبیب دهقان‌نسب، رویا میرعلمی، شهرام حقیقت‌دوست، خاطره اسدی، امیررضا دلاوری و مهدی پاکدل بازیگران این نمایش هستند. بلیت این اثر، 35 هزار تومان است اما گروه اجرایی نمایش، تخفیف‌هایی را برای مخاطبان در نظر گرفته است. در سه روز نخست اجرا، بلیت نمایش با 30 درصد تخفیف و با قیمت 24 هزار و پانصد تومان ارائه می‌شود. همچنین اعضای باشگاه تئاتر باران می‌توانند بلیت این اثر را با 60 درصد تخفیف تهیه کنند

«کروماکی» سولدآوت شد

تماشاخانه «دا» از جمعه؛ ۲۵ تیرماه میزبان نمایش «کروماکی» اثر مارین ون هولک شده است. این اثر از یک‌شنبه تا سه‌شنبه در یک نوبت ساعت 19:30 اجرا می‌شود اما روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود. این اثر تا ۱۵ مردادماه در این تماشاخانه باقی می‌ماند. بابک بیگ‌زاده، خسرو پسیانی، نگین تبرا، حدید تقی‌یار، دیبا خاتمی، مینا درودیان، امیرحسین طاهری، شهریار فرد، پریسا مقتدی، مینا ملک‌محمدی و میثم میرزایی در این نمایش بازی می‌کنند. نمایش «کروماکی» با بلیت ۲۲ هزار تومانی ارائه می‌شود. البته دانشجویان می‌توانند بلیت این نمایش را به قیمت ۱۷هزار تومان به صورت حضوری تهیه کنند. بلیت‌های این نمایش در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه یازدهم و دوازدهم مردادماه «کروماکی» به اتمام رسیده است.

مرکز منشور هنر به تئاتر بازگشت

سالن استاد فنی‌زاده مرکز آفرینش منشور هنر از دهم لغایت شانزدهم مردادماه میزبان چهار اتفاق تئاتری است.

از امروز، یک‌شنبه دهم مردادماه، ساعت 19 نمایش «فیشر آباد و دو داستان دیگر» اثر رضا قنبرزاده‌فرید می‌شود. این اثر تا 25 مردادماه در این سالن روی صحنه باقی می‌ماند. فرزان بهنام، هامون سیدی، شراره رنجبر و نوشین حسن‌زاده در این نمایش 60 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش 15 هزار تومان است اما در سه روز نخست اجرا بلیت این نمایش با 20 درصد تخفیف و قیمت 12 هزار تومان ارائه می‌شود.

اما امروز یک اتفاق تئاتری دیگر نیز در سالن استاد فنی‌زاده آغاز می‌شود؛ نمایش «تصویر دختری در آینه» اثر علی جعفری از ساعت 20 اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا یکم شهریورماه در این سالن باقی می‌ماند. علی جعفری «تصویر دختری در آینه» را بر اساس نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» اثر تنسی ویلیامز نوشته است و صحرا اسدالهی، معصوم احمدزاده و علی جعفری در این نمایش بازی می‌کنند. بلیت این اثر 18 هزار تومان است که در سه روز نخست با 40 درصد تخفیف و با قیمت 10 هزار و هشتصد تومان ارائه می‌شود.

از پنج‌شنبه 14 مردادماه ساعت 22 نمایش «به من نگو عالیجناب» نوشته محسن عظیمی و با کارگردان ماهان حیدری نیز به این سالن می‌آید و تا یکم شهریورماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد. این نمایشنامه را محسن عظیمی بر اساس داستان «زنی که ساعت شش می‌آمد» اثر گابریل گارسیا مارکز  نوشته است. کیارش عسگری، ساناز دهقی در این نمایش 60 دقیقه‌ای ایفای نقش می‌کنند. برای این اثر بلیت 15 هزار تومانی در نظر گرفته شده است اما دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از  درصد۲۰ تخفیف برخوردار شوند و این نمایش را با بلیت 12 هرا تومانی تماشا کنند.

اما روز شنبه؛ 16 مردادماه ساعت 16:30و به مدت 90 دقیقه نمایشنامه‌خوانی «دن کامیلو» نوشته کوروش نریمانی و با کارگردانی زهره زارعی برگزار می‌شود. محمدرضا( پدرام ) عموزاده، محمدعلی اسفندیار، بهادر رضایی، مهران محمدخانی، نگار عموزاده، یلدا غرقابی و یاسمن غرقابی نقش‌خوانان این برنامه هستند. بلیت این نمایشنامه‌خوانی 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است

تخفیف «فوبیا» و «مردهفروش» به یکدیگر

این هفته تماشاخانه مشایخی با دو نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است

نمایش «فوبیا» نوشته شکور غفوری‌اصل و با کارگردانی شیوا خسرومهر است. این نمایش ساعت ۱۹به مدت ۵۵ دقیقه روی صحنه می‌رود و جلال تبریزی و فرشید ابوالحسن‌زاده در آن بازی می‌کنند. بهای بلیت «فوبیا» ۱۵هزار تومان است اما در روزهای یک‌شنبه بلیت این اثر با ۵۰ درصد تخفیف و با قیمت هفت‌هزار و پانصد تومان ارائه می‌شود. همچنین دانشجویان نیز می‌توانند با 50 درصد تخفیف بلیت نمایش را خریداری کنند.. تخفیف وفاداری نیز برای نمایش «فوبیا» در نظر گرفته شده است و بر اساس آن، خریداران بلیت نمایش «مرده‌شور» می‌توانند بلیت این اثر را با 30 درصد تخفیف و با بهای 10 هزار و پانصد تومان تهیه کنند.

اما از ساعت ۲۰:۳۰ یک‌شنبه سوم مرداد، نمایش «مرده‌فروش» نوشته داریو فو و با کارگردانی مهرنوش دارا اجراهای خود را در تماشاخانه مشایخی آغاز کرده است. محسن ملکی، مهرنوش دارا، ادل عزیزنژاد، حسن همتی، علی مربی و محسن بهادری‌کیان در آن بازی می‌کنند. بهای بلیت «مرده‌فروش» ۱۸هزار تومان است اما با خریدن چهار بلیت، این اثر با 20 درصد تخفیف و با قیکت 14هزار و چهارصد تومان ارائه می‌شود. همچنین برای خریداران بلیت نمایش «فوبیا» بلیت «مرده‌فروش» با 30 درصد تخفیف و بهای 10 هزار و پانصد تومان به فروش می‌رسد.

«دکلره» باز هم تمدید شد

نمایش «دکلره» اثر مهدی کوشکی که از يكشنبه ۱۶ خردادماه به تئاتر مستقل تهران آمده است. این اثر که تا پنج‌شنبه؛ هفتم مردادماه، تمدید شده بود، برای بار چهارم تمدید شد و قرار است این اثر تا دوازدهم مردادماه در این سالن باقی بماند. «دکلره» از یک‌شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود. ستاره پسیانی، لیلی رشیدی، صحرا فتحی و نوید محمدزاده در این نمایش یک ساعته به ایفای نقش می‌پردازند.برای این اثر بلیت‌های ۲۵، ۳۰ و ۳۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

اما تئاتر مستقل تهران از یک‌شنبه ۲۷ تیرماه میزبان نمایش جدیدی شده است. «رویای یک شب نیمه تابستان» نوشته ویلیام شکسپیر و با طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی تا ۲۷ مردادماه ساعت ۱۹:۱۵، در این سالن روی صحنه می‌رود. آزاده صمدی، محمدصادق ملک، سجاد باقری، شهروز دل‌افکار، روشنک گرامی، مجید نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی و غزل شجاعی در این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. برای این نمایش بلیت‌های ۲۵ و ۳۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

دو زن در ارغنون

در هفته پیش‌رو، سالن ارغنون با دو نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

این تماشاخانه از چهارشنبه، ۲۳ تیرماه میزبان نمایشی به نام «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرم‌شیر و با کارگردانی نگین ضیایی شده است. این اثر به مدت یک ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ارغنون روی صحنه می‌رود. الهه جعفری، هدیه حسینی‌نژاد، صفورا خوش‌طینت، لادن رسول‌‍‌‌‌‌‌زاده، هدیه رنجبر و مرجان صحاف‌زاده در این نمایش بازی می‌کنند. این نمایش با بلیت ۲۰ هزار تومانی ارائه می‌شود. البته یک‌شنبه‌ها بلیت این نمایش با تخفیف ۵۰ درصدی و با مبلغ ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد

نمایش «نبش قبر» اثر دلارام اسدی از امروز به سالن ارغنون می‌آید. این نمایش ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه اجرا می‌شود. این اثر تا روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد.طاها محمدی، محمدجواد طورانی، ماکان خدارحمی، حدیثه حسینی، حمید طاهری و دلارام اسدی بازیگران این اثر هستند.برای این نمایش بلیت ۱۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده است. البته برای این اثر تخفیف گروهی در نظر گرفته شده است و به ازای خرید چهار بلیت، بهای هر بلیت 10 هزار تومان محاسبه می‌شود

«شایعه» تکاجرایی شد

خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی که در قیطریه واقع است، از روز یک‌شنبه؛ ۲۰ تیر‌ماه میزبان نمایش کمدی «شایعه» نوشته ژان‌میشل ریب و با ترجمه و کارگردانی داریوش مودبیان شده است. این نمایش که روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، در دو نوبت روی صحنه می‌رفت، به تک اجرا در ساعت 20، اکتفا کرد. کمدی «شایعه» تا روز ۱۵ مردادماه در خانه موزه استاد انتظامی باقی می‌ماند.سعید پارسا، آسیه عطوفی، میعاد راشدی، علی دشتی، علیرضا اخوان، سپیده ثاقب، هومان سالکی، هستی رزازچیان، آرین صفایی و بهار شکوری در کمدی «شایعه» بازی می‌کنند. بلیت این نمایش با قیمت ۲۰ هزار تومان ارائه می‌شوند.

تخفیف دانشجویی میکاییل شهرستانی

تماشاخانه دراما از پنجم مردادماه میزبان نمایش «شاعر» نوشته داریو نیکودمی و با کارگردانی میکاییل شهرستانی، شده است و این اثر تا نهم شهریورماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد. «شاعر» هر روز به غیر از شنبه‌ها، در دو نوبت، ۱۹ و ۲۰:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه اجرا می‌شود. سعید اکبری، مهدی جواهری، ملیکا پازوکی، بهارک شهبازی، علی قنبرزاده، بهادر باستان‌حق و… گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند. برای این اثر بلیت ۱۵هزار تومانی در نظر گرفته شده است اما گروه اجرایی نمایش برای دانشجویان تخفیف در نظر گرفته‌اند. دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، بلیت این نمایش را با قیمت 10 هزار تومان تهیه کنند.

هفته پایانی «کارت دعوتی برای افتتاحیه من»

موسسه فرهنگی‌هنری همای سعادت در هفته پیش رو با دو اتفاق تئاتری میزبان مخاطبان است

از روز ۲۵ تیرماه ساعت ۲۰، نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» اثر نوید فرح‌‎مرزی به موسسه فرهنگی‌هنری همای سعادت آمده است و تا جمعه ۱۵ مردادماه روی صحنه باقی می‌ماند. امیر طهرانی و ماهان ابراهیم‌زاده در این اثر ۴۵ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.این نمایش با بلیت ۲۰هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

اما درست پس از پایان یافتن اجرای نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» در روز جمعه، شنبه 16 مردادماه ساعت 17 نمایشنامه‌خوانی «نوای اسرار آمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت در این موسسه برگزار می‌شود. سیاوش ناظم و مجتبی مظفری، راویان این برنامه هستند و کارگردانی این اثر، به صورت گروهی انجام می‌گیرد.

رادی به چهارسو میآید

سالن شماره ۲ پردیس چارسو، شنبه؛ 16 مردادماه ساعت 19:30 فیلم‌تئاتر «روزنه آبی» را پخش می‌کند. «روزنه آبی» نوشته اکبر رادی است که سال 1350 جرا شده بود. منوچهر فربد، آذر فخر، اسماعیل محرابی، فرامرز صدیقی، فرح اصولی، جواد خدادای و داریوش ایرانی‌نژاد در این فیلم‌تئاتر بازی کرده بودند و محمود محمد حسین کارگردان تلویزیونی این اثر بوه است. فیلم‌تئاتر «روزنه آبی» با بلیت ۱۰ هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

«ازدواجهای مرده» به سه‌نقطه میآید

تماشاخانه سه‌نقطه با دو نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

همچنین نمایش «ازدواج‌های مرده» نوشته آزیا سرنچ تودوروویچ و با کارگردنی احسان خوشخو از امروز؛ یک‌شنبه دهم مردادماه ساعت 19 به سالن استاد رکن‌الدین خسروی می‌آید و تا 29 مرداد روی صحنه باقی می‌ماند. داوود امام‌قلی، حمیرا موسوی، امیرحسین شعبانیان، الهه حمیدی و علیرضا خسروی در این نمایش 60 دقیقه‌ای که از شهر قزوین به این سالن آمده است بازی می‌کنند. بهای بلیت این اثر، 15 هزار تومان است که به دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی، به قیمت 10 هزار تتومان ارائه می‌شود.

 

نمایش «بیشعوری» از ۱۳ تیرماه ساعت ۲۰:۱۰ اجرای خود را سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه میزبان شده است. نمایشنامه «بیشعوری» را سیدعلی حسینی از کتابی به همین نام نوشته خاویر کرمنت نوشته و با کارگردانی خود وی روی صحنه برده است. این نمایش قرار بود تا هشتم مردادماه به اجراهای خود در این سالن ادامه دهد اما تمدید شد و بلیت‌فروشی این اثر تا ۱۲ مردادماه باز شده است. در این سالن اجرا می‌شود. افشین رهگذر، نوش‌آفرین کیهان، سارا شیرازی، امین ساتیار، نازنین امیری، مهدی دربندحقیقت، ملیکا مشعل و محمدحسین غروی در این اثر بازی می‌کنند.مدت زمان اجرای نمایش «بیشعوری» ۷۰ دقیقه است و با بلیت ۱۵هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

«در اینجا» به کنش معاصر میآید

سالن کنش معاصر در هفته پیش‌رو با دو نمایش میزبان مخاطبان می‌شود

نمایش «مرسانا» اثر هوشنگ هدایتی از جمعه؛ یکم مردادماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا 29 مردادماه ساعت ۱۹ به مدت ۹۰دقیقه، میزبان مخاطبان خواهد بود. محمد نصر، هوشنگ هدایتی، الهام هادیان، حسن ولی‌خانی، بهنام میرزاپور، پریسا راد، مهسا کاهه، شادی کارایین، سحر درویش، عمید ابطحی و عیسی محمدی، بازیگران این نمایش هستند. برای این اثر، بلیت ۲۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است. این اثر به دانشجویان، ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند. برای این اثر، دو نوع تخفیف دیگر نیز در نظر گرفته شده است. به ازای خرید چهار بلیت، 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و هر بلیت به قیمت 12 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین برای خریداران بلیت نمایش‌های «بازی یالتا»، «نمایش ۰۲۱» (صد سال پیش از تنهایی ما)، نمایشنامه‌خوانی «زمزمه های پشت در شهروند درجه دو»، «خدای کشتار» یا «کالیگولا»، بلیت «مرسانا» با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت 18 هزار تومان ارائه می‌شود.

اما از امروز، یک‌شنبه دهم مردادماه نمایش دیگری نیز به سالن کنش معاصر می‌آید. نمایش «در اینجا» اثر آیلین کیخایی از ساعت 21 یک‌شنبه دهم مردادماه کار خود را آغاز می‌کند و تا پنجم شهریورماه در این سالن روی صحنه باقی می‌ماند. «در اینجا» برداشتی آزاد از فیلمنامه «در بروژ» نوشته مارتین مک دونا است. احمد ساعتچیان، کیوان محمودنژاد، سیدجواد یحیوی، فرانک حیدریان، فردین شاه‌حسینی، سالار مهندسیان، پریا وزیری، سمانه اسماعیلی و روژینا ابراهیمی بازیگران این نمایش هستند. بلیت این نمایش 25 و 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است. البته برای سه روز نخست، تخفیف ۳۳ درصدی در نظر گرفته شده است.

متن افشین هاشمی در فانوس

فانوس در این هفته میزبان دو نمایش می‌شود.

نمایش کمدی موزیکال «هتل ایران» از روز پنج‌شنبه؛ ۲۴ تیرماه اجراهای خود را در تماشاخانه فانوس آغاز کرده است. این اثر که تا یازدهم مردادماه هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰روی صحنه می‌رود، نوشته افشین هاشمی است و با کارگردانی مهشید حسینیان اجرا می‌شود. محمد نصیری، قاسم هتلچی، مرضیه محمدپناه، مهسا ایرانیان، درسا عبدالباقی و سهیل پورجعفر در این نمایش بازی می‌کنند.بهای بلیت این اثر ۱۵هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اما از روز سه‌شنبه پنجم مردادماه، نمایش «پیش از بیرون» اثر شکوفه خانی اجراهای خود را در تماشاخانه فانوس آغاز کرده است. این نمایش تا ۲۱ مردادماه هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. سهیل پناهی، شکوفه خانی و فرهاد رادمان در این نمایش بازی می‌کنند. بهای بلیت این اثر ۱۵هزار تومان است.

هفته پایانی آدمبرفی

از یک‌شنبه، ۲۷ تیرماه ساعت ۱۹ نمایش «آدم برفی» اثر امین ابراهیمی اجراهای خود را در تماشاخانه بازیگاه آغاز کرده است. این اثر تا روز ۱۲ مرداد در این سالن به اجرای خود ادامه می‌دهد. محمد ربیع‌زاده، فاطمه جلال، روح‌اله طالبی، محمد مغانی، بنیامین صیادی‌نیا، نرگس وخشوری، فرناز هندی و امین ابراهیمی در این نمایش یک ساعته بازی می‌کنند.این اثر کاری از تماشاخانه سه‌نقطه است و داوود نامور؛ مدیر این تماشاخانه تهیه‌کنندگی آن را برعده دارد.بلیت نمایش ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

«هذیان» به موج نو رسید

سالن موج نو در هفته پیش رو میزبان دو نمایش است

نمایش «روایت ناتمام یک مربع خالى» اثر میلاد اردوبادى و با بازی خود او از روز دوشنبه؛ ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن موج نو میزبان مخاطبان شده است به هفته پایانی اجرای خود رسید. این مونولوگ تا روز چهارشنبه، ۱۳ مردادماه در سالن موج نو به اجرای خود ادامه می‌دهد. «روایت ناتمام یک مربع خالى» با بلیت ۱۵هزار تومانی ارائه می‌شود اما تخفیف‌هایی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. برای خریداران بلیت نمایش‌های «افسانه ببر»، «اسلحه ناموس من»، «خدا بس»، «مثل شلوار جین آبی»، «با من بستنی می‌خوری»، «قایقانع»، «نارنجیغ»، «درستکارترین قاتل دنیا» و «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش» بلیت «روایت ناتمام یک مربع خالی» با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت 12هزار تومان ارائه می‌شود. همچنین دانشجویان نیز می‌توانند بلیت این اثر را با 20 درصد تخفیف بلیت نمایش را تهیه کنند.

اما سالن موج نو از 31 تیرماه ساعت 20:30 میزبان تئاتر فیزیکال «هذیان»

با طراحی و اجرای بهزاد غلامی شده است. این نمایش 45 دقیقه‌ای نیز هفته پایانی اجرای خود را تجربه می‌کند و تا دوازدهم مردادماه میزبان مخاطبان باقی می‌ماند. بهای بلیت این نمایش 15 هزار تومان است

خانه وارطان به تئاتر پیوست

نمایش «برگرد مرا ببین» نوشته رولان بارت، با ترجمه مریم شریف و کارگردانی مشترک شیرین فرشباف، نسیم ریاضی و سعید بهنام‌ که قرار بود از جمعه؛ یکم مردادماه، ساعت ۲۱ در خانه گفتمان شهری و معماری؛ خانه وارطان، اجرا شود، به تعویق افتاد و این اثر از روز دوشنبه چهارم مردادماه به این سالن آمده است. «برگرد مرا ببین» تا روز ۳۱ مردادماه در این مکان باقی می‌ماند. بانیپال شومون، مارال عبادی، نیلوفر ندایی و محسن رستگار در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. نریشن «برگرد مرا ببین» را رضا کیانیان گفته است و امیر ابراهیم‌زاده، آریو افشار، محسن درباغی‌فر، نرگس شیرمحمدی، محبوبه عباسی و هاله غزایی‌یگانه اجراگران آن هستند.بلیت این اجرای محیطی، ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

«راه گم شدن» به نیوان بازگشت

گالری عکس و پرفورمنس «راه گم شدن»به کارگردانی فرید یوسفی که از جمعه ۲۵ تیرماه به مدت یک هفته در نگارخانه نیوان برگزار شده بود، از هشتم مردادماه ساعت 20 دوباره به این گالری بازگشت و تا جمعه؛ 15 مردادماه به اجرای خود در نیوان ادامه می‌دهد. نغمه فاطمی و شهاب شه‌فر داستان‌پردازان این اثر هستند که نغمه فاطمی به همراه الهه عبدی وظیفه اجرا را نیز در این پرفورمنس بر عهده دارند. فرید یوسفی نیز علاوه بر کارگردان، طراح حرکات و آهنگساز این اثر است. از نقاشی‌های غزال گلستان و مریم مهربخش، مجسمه‌های الهه عبدی و عکس‌های شهاب شه‌فر در «راه گم شدن» استفاده شده است.

برای این پرفورمنس بلیت ۱۵هزار تومانی در نظر گرفته شده است. همچنین افرادی که از این اجرا دیدن کنند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی قیمت تابلو عکس‌های این نمایشگاه بهره‌مند شوند. هر اجرای این پرفورمنس گنجایش حضور ۳۰ مخاطب را دارد.

«شک» به نیمهراه رسید

نمایش «شک» نوشته جان پاتریک شنلی، با ترجمه آزاده شاهمیری و کارگردانی سعید داخ درتماشاخانه پندار از ۱۶ تیرماه روی صحنه رفته است. این نمایش تا نوزدهم مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در این تماشاخانه اجرا می‌شود.نرگس نیک‌سیرت، عاطفه جلالی، تیما پوررحمانی و احمد نیک‌پور در این اثر ۶۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.نمایش «شک» با بلیت ۲۰هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود و برای دانشجویان تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است همچنین به ازای خرید حداقل پنج بلیت، هر بلیت این اثر با تخفیف 25 درصدی ارائه می‌شود.

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار