چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۸۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
دیباچه: در راستای تقویت حرفه بازیگری به خصوص در حوزه‌ی استند آپ، نخستین  استعداد یابی در حوزه استند آپ کمدی در کشور و با حضور نامحدود علاقمندان ورود به این حرفه برگزار خواهد شد.

به گزارش دیباچه، نخستین کارگروه استعداد یابی در این حوزه،  برای اولین بار در کشور با هدف تقویت این حرفه وابسته به بازیگری و در عین حال مجزا از آن، به همت دانشکده خبر 4 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دیباچه-استنداپ


سپهر آبروش دبیرکل این کارگروه  با بیان این مطلب گفت: نخستین فراخوان استعداد یابی استند آپ کمدی کشور با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان  طراحی شده  که این امر بستر خوبی در جهت ایجاد فضای رشد استعدادها ،آموزش و کارآفرینی برای علاقمندان این حرفه خواهد بود.

وی بیان داشت: خوشبختانه در چند سال گذشته نگاه مسئولان به این حوزه تغییر کرده و دانشکده خبر نیز به عنوان معتبر ترین مرکز رسانه‌ای کشور در این عرصه گام برداشته به گونه‌ای که  شاهد برگزاری اولین دوره‌ی استعدادیابی تخصصی در حوزه‌ی استندآپ کمدی هستیم.

آبروش در ادامه با اشاره به اینکه شرکت عموم علاقمندان در این فراخوان آزاد است خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن روز برگزاری، بسیاری از هنر دوستان و علاقمندان به حرفه استند آپ برای حضور در این برنامه ثبت نام کردند که بالاتر از حد انتظار ما بوده است و این جای بسی خوشحالی است.

نخستین استعدادیابی استند آپ کمدی کشور با داوری هنرمندانی چون شهره لرستانی ، علیرضا مسعودی و امیر کربلایی زاده انجام می‌شود و در 4 مرداد ماه سال جاری از ساعت 9 صبح در سالن همایش فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان می توانند برای شرکت در این فراخوان از طریق وبگاه www.iranstandup.com  و با شماره تلفن های 09128952981 و 09331643674 نسبت به ثبت نام و هماهنگی اقدام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳