چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Wednesday, 17 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۶۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ : ۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
دیباچه: علی سلیمانی مشغول بازی در مجموعه «ماه و پلنگ» است در نقش کاراکتر داماد شخصیتی که داریوش ارجمند آن را ایفا می‌کند ظاهر شده است.

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی هستم که پیش از این «ملکا» نام داشت. هنوز تصویربرداری این مجموعه ادامه دارد و در روزهای آینده دوباره برای ادامه کار جلوی دوربین امینی حاضر خواهم شد.

 

دیباچه - علی سلیمانی

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این مجموعه نقش داماد آقای صنعان را ایفا می کنم که داریوش ارجمند در این نقش ظاهر شده و من نقش رابط بین برادر کاراکتری که شاهرخ استخری آن را بازی می کند را دارم که بین کاراکتر ارجمند و استخری برای حل مشکلاتی ارتباط برقرار می کند.

وی افزود: فیلمنامه و گروه سازنده خوب این سریال باعث شد که در «ماه و پلنگ» حضور داشته باشم. من دو ماه از ساخت این مجموعه جدا بودم و در روزهای آینده برای ادامه کار دوباره به این گروه ملحق می شوم.

این بازیگر از دیگر فعالیت هایش گفت و اظهار داشت: در حال حاضر پنجشنبه ها نیز برنامه «تهران در شب» را در شبکه رادیویی تهران به طور زنده با ساختار کلامی- پیامی اجرا می کنم. این برنامه از این شبکه رادیویی تهران به مدت 90 دقیقه هر شب پخش می شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» در ادامه افزود: برای ایفای نقش در یک نمایش تئاتری وارد بحث و گفتگو شده ام که هنوز حضورم در آن به قطعیت نرسیده است. از طرفی مشغول نگارش فیلمنامه یک فیلم تلویزیونی با عنوان «چهل مروارید» با هادی حاجتمند هستم که قرار است آن را به صورت مشترک کارگردانی کنیم.

سلیمانی اظهار داشت: هنوز ساخت این فیلم ویدیویی به قطعیت نرسیده و ممکن است در فیلمنامه آن تغییرات بسیاری اعمال شود که سعی دارم اطلاعات چندانی از آن منتشر نشود اما «چهل مروارید» درباره شهدای قواص است که در ژانر دفاع مقدس ساخته خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نگاه به حرفه بازیگری بسیار ساده انگارانه شده و وقتی کمی دقت کنیم متوجه می شویم که اکثر بازیگران در نقش های مختلف به صورت تکراری حاضر می شوند و کارگردان ها بدون تحلیل لازم نقش ها را به بازیگرانی می دهند که در یک تیپ مشخص شناخته شده اند به همین دلیل تنوع و خلاقیت در بازیگران به حداقل رسیده است.

این بازیگر در پایان افزود: همیشه سعی کرده ام که گرفتار نقش و تیپ خاصی نشوم. تلاش و اولویت من همیشه این بوده که نقش های متفاوتی را بازی کنم و تابحال گرفتار نقش های تکراری نشده ام.

گفتنی است علی سلیمانی پیش از این در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله فیلم های سینمایی «قارچ سمی»، «جهان پهلوان تختی»، «سفر به چزابه» و «سگ کشی» و مجموعه های تلویزیونی «وضعیت سفید»، «روشن تر از خاموشی» و «ماه مهربان» ایفای نقش کرده است.
برچسب ها: علی سلیمانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲