سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۱۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
دیباچه: کارگردان «ثبت با سند برابر است» ضمن ابراز گله‌مندی از انتظار ۲ ماهه‌ برای دریافت پروانه نمایش، از علاقه‌مندی‌اش به اکران این فیلم در مرداد ماه خبر داد.



به گزارش دیباچه به نقل از مهر، بهمن گودرزی کارگردان «ثبت با سند برابر است» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: حدود ۲ ماه پیش فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دادیم که مسئولان مربوطه فیلم را ببینند، اما در این مدت هر هفته با آوردن دلایل مختلفی به ما می‌گویند، که هنوز نوبت به بازبینی فیلم شما نرسیده است.

وی افزود: به نظرم یا شواری پروانه نمایش تشکیل نمی‌شود و یا فیلم‌های دیگر بر اساس روابط در دستور کار قرار می‌گیرند، زیرا چنین مساله‌ای بسیار بی‌سابقه است که یک فیلم تا این اندازه برای دریافت پروانه نمایش در نوبت باشد. دوستان شورای پروانه نمایش هر هفته به ما وعده می‌دهند که دوشنبه فیلم شما را می‌بینیم و به همین صورت ۲ ماه است که  ما به انتظار نشسته‌ایم.

دیباچه-ثبت با سند برابر است


گودرزی عنوان کرد: ما با این وضعیت نمی‌توانیم با سرگروه‌های سینمایی قرارداد ببنیدم و زمان اکران «ثبت با سند برابر است» را نیز نمی‌توانیم مشخص کنیم. این درحالی است که ما حتی نمی‌توانیم اعتراضی هم بکنیم، زیرا در صورت اعتراض به ما می‌گویند که فیلم‌های بسیاری در نوبت دریافت پروانه نمایش هستند، اما سوال من این است که اگر جلسات شورای پروانه نمایش به صورت هفتگی، منظم، قاعده‌مند و با رعایت انصاف تشکیل می‌شد، آیا چنین مسائلی پیش می‌آمد که ما تا این اندازه به انتظار بنشینیم؟ به نظر من این اتفاقات نارحت‌کننده است.

این کارگردان با اشاره به زمان مناسب اکران فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» اظهار کرد: اگر یک فیلم پتانسیل خوبی داشته باشد هر زمانی که اکران شود قادر به جذب مخاطب است، اما با این وجود به نظرم نیمه اول سال برای نمایش فیلم‌ها زمان مناسبی است. از این رو ما هم دوست داریم «ثبت با سند برابر است» را در مرداد ماه اکران کنیم، زیرا به هر حال در انتخاب بین بد و بدتر مجبور به پذیرش گزینه «بد» هستیم.

وی در پایان درباره داستان فیلم «ثبت با سند برابر است» اینگونه بیان کرد: فیلم داستان ۵ رفیق است که از جایی چند دختر هم به آنها اضافه می شوند. امین حیایی، مجید صالحی، علی مسعودی، فرزاد حسنی و سپند امیرسلیمانی نقش این ۵ نفر را بازی می کنند و نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، الهام حمیدی، آیدا جعفری، پوریا پورسرخ و بازیگرانی هستند که در مسیر داستان وارد زندگی آنها می شوند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم. ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپُ کردن تو گُل. اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر بی یال.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار